חדשות בארץ

עמיר פרץ: "עזה עלית תמורת עזה תחתית"

השר פרץ דורש את פירוק המנהרות, אובמה יפרז את עזה רק לאחר שישראל תקבל את מתווה שתי מדינות לשני עמים, וחמאס ממשיך לירות לעבר ישראל

אא

השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ, אמר היום בראיונות לתקשורת, שיש להציע לחמאס הסכם: "עזה עלית תמורת עזה תחתית". ויתור מצד חמאס על המנהרות, תמורת שליטה מפוקחת על הרצועה. פרץ מתנגד למיטוט שלטון חמאס, שכן אין מי שייקח את השלטון במקומם.

בתוך כך מתפרסמים דברי אובמה, בתקשורת האמריקנית, מתוכם עולה שאין לנשיא ארצות הברית כוונה "לטפל" במצבורי הנשק בעזה, עד שישראל תסכים לתנאי מחמוד עבאס, להסכם שתי מדינות לשני עמים. רק לאחר הסכמה לתנאי הזה, אובמה מוכן לדאוג לפירוק הנשק של ארגוני הטרור ופירוז של רצועת עזה.

גם ראש ממשלת טורקיה, רג'יפ טייפ ארדואן, לא טומן ידו בצלחת: "ישראל משנה כל הזמן את עמדותיה לגבי חמאס", אמר ארדואן, "ועל כן ודאי שחמאס לא מאמין לה. אתם תראו שגם לאחר שתוכרז הפסקת האש, ישראל תמשיך בהתקפותיה", אמר.

בשעות האחרונות החריף המצב באזור הרצועה, וחמאס ירה לעבר ישראל לפחות 6 רקטות. בשעות האחרונות הודיע חמאס כי הוא מנהל עימות עם כוח ישראלי מיוחד שנכנס למזרח ג'באליה.

בכביש 2 סמוך לג'סר אזרקא לכיוון דרום, הושלכו מוקדם יותר אבנים על רכבים חולפים. שניכלי רכב שנסעו מצפון לדרום נפגעו. ברכב הראשון נהג גבר כבן 40 מגבעת אלה, שמשת רכבו נופצה, והוא יצא ללא פגע ב"ה. ברכב השני נהגה אישה כבת 28 תושבת קיסריה, שנשרטה קל מפגיעה בשמשת הצד, וטופלה על ידי כוחות הצלה במקום. שניהם הצליחו לחמוק מפגיעות קשות יותר, ושוטרים פתחו בסריקות לאיתור המפגעים.

תגיות:רצועת עזהברק אובמהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה