פעילות הידברות

אפליקציה חדשה לאתר הידברות, באנדרואיד ובאייפון: מהירה, מעודכנת וידידותית

אחרי תקופה של פיתוח מעמיק ומושקע, אנו שמחים להציג בפניכם את האפליקציה החדשה של אתר הידברות לאנדרואיד. בעוד פחות מחודש תשוחרר האפליקציה גם לאייפון

אא

בשעה טובה, אנו שמחים להציג בפניכם את האפליקציה החדשה של הידברות. האפליקציה מכילה את תכני אתר וערוץ הידברות, ונבנתה בסטנדרטים המתקדמים ביותר, עם דגש משמעותי על חוויית משתמש מהירה, נוחה וידידותית.

האפליקציה כוללת את מדורי האתר (יהדות, חדשות, נשים, תורה ומדע, רץ ברשת, ילדים ועוד), את הרצאות ערוץ הידברות, שידור חי, מדור שאל את הרב, מדור שיעורי אודיו ב-mp3 ועוד. ממשק האפליקציה מאפשר לשתף תכנים בקלות ובמהירות דרך ווטסאפ, פייסבוק ועוד, לשמור תכנים מועדפים לקריאה מאוחרת יותר, ועוד שלל פיצ'רים שהופכים את האפליקציה למובילה בתחומה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד הקליקו כאן. 

להורדת האפליקציה לאייפון הקליקו כאן.

(שימו לב להתייחס רק לתגובות על הגרסה האחרונה של האפליקציה, מתאריך 10.6 ואילך, ולא לתגובות על הגרסאות הקודמות)

לפניכם צילומי מסך מהאפליקציה החדשה:

 

 

 

אנו מבקשים להודות לחברת גאיה מובייל (Gaia Mobile), בראשות המנכ"ל גדי אליאב, שבנתה את האפליקציה, על שירות אדיב, מהיר ופשוט חלומי. בזכות המקצועיות המרשימה של גאיה מובייל, הצלחנו להעלות את האפליקציה תוך זמן קצר מאוד, ועם המון אכפתיות ודאגה מצדם כלפי כל פרט ופרט. על כך תודתנו העמוקה. תודה גם לחברת לינווייט ולמנהלת הפרויקטים מיכל סגל, על טיפול מהיר ויעיל בשידור הנתונים מהאתר לאפליקציה.

כעת גם האפליקציה לאייפון מוכנה, והיא תעלה לחנות של אפל בעוד פחות מחודש, לאחר סבב אישורים, כמקובל.

* * *

בנוסף אנו מזכירים כי ישנה אפליקציה מושקעת לרב זמיר כהן. באפליקציה ניתן לצפות בשיעורי הרב בווידיאו, להאזין לשיעורי אודיו, לרכוש את ספרי הרב, לשלוח שאלות במדור השו"ת, לקבל מידע על אירועים חדשים, לצפות בשידור החי השבועי מרמת אביב החדשה ועוד.

להורדת האפליקציה של הרב זמיר כהןהקליקו כאן.

 

תגיות:אפליקציההידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה