חדשות בארץ

נס כפול בצוק איתן: הקליע נבלם ברימון - שלא התפוצץ

התפילות והאחדות עושים את שלהם. לצד ההצלחות הכבירות של צה"ל, זורמים כל העת דיווחים של השגחה פרטית, והפעם: מחבל ירה על חייל. הקליע פגע ברימון - ולא התפוצץ. חייו של החייל ניצלו

אא

 
נס נוסף, הפעם כפול, במבצע צוק איתן: מחבל שירה לעבר חייל ברובה קלצ'ניקוב, הצליח לפגוע בחייל. אלא מה, הקליע פגע דווקא ברימון יד שהוטמן בתוך האפוד של החייל. ובניגוד לכל היגיון או טבע - הקליע לא גרם לרימון להתפוצץ, למרות שחדר לתוכו, אלא למעשה הציל את חיי החייל.
 
בינתיים המבצע בעזה ממשיך לקצור פירות. משעות הלילה הותקפו ע"י צה"ל יותר מ-90 מטרות טרור שונות, כולל משגרים מוחבאים, עמדות המשמשות לתצפית על כוחות צה"ל ותשתיות ירי מסוגים שונים. כוחותינו ממשיכים להיתקל במחבלי חמאס, וגם בשעות הבוקר כוח מחטיבת הצנחנים זיהה שני מחבלים שיצאו מפיר מנהרה. הצמד נתפס והועבר לחקירה.
 
החמאס ממשיך להשתמש בבתי חולים ובבתי ספר כבסיסי לחימה. הבוקר נורה לעבר כוחותינו טיל נגד טנקים, מתוך מבנה בית החולים וופא, שהותקף כבר אתמול. לאחר התקיפה נוצרו חילופי אש, שבמהלכם נהרגו שני מחבלים.
 
מרבית הלחימה עברה מסג'עיה, שהיתה מוקד של מחבלי החמאס והוכרעה, אל צפון הרצועה, באזור בית חנון. בתום הקרבות באזור סג'עיה הגיעו דחפורים, פינו את ההריסות, ותוך כדי חשפו פירי מנהרות שהובילו לנחל עוז. כעת רוב הלחימה מתבצעת כאמור באזור בית חנון, משם נערכים רוב השיגורים לשטח ישראל.
 
המשיכו להתפלל עבור חיילי ולוחמי צה"ל באוויר, ביבשה ובעם, ולמען עם ישראל כולו.
 
תגיות:צוק איתןנסניסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה