חדשות יהדות

יזם נדל"ן מניו יורק תרם לחיילי צה"ל בעזה 5,000 ציציות

בן ציון סוקי, יזם נדל"ן, החליט לתרום תרומה רוחנית לחיילים: 5,000 ציציות שיחולקו ברצועת עזה בזמן הלווייתו של סמל בן אואנונו הי"ד

אא

אחת מנקודות האור שיש לנו מאז תחילת מבצע "צוק איתן", היא קירוב הלבבות וניסיונות בלתי פוסקים מצד אזרחים ברחבי הארץ והעולם, לסייע ככל יכולתם להצלחתם ושלומם של החיילים, כל אחד בתחום האפשרויות שלו, פיזיות וגשמיות. לא מעט אנשי עסקים ובעלי הון, תרמו אף הם לטובת חיילים ובני משפחותיהם בדרכים שונות, כולל סיוע באחזקת הבית, שירותי בייביסיטר, ניקיון ועד.

אחת היוזמות המרגשות עליהן נודע, היא של בן ציון סוקי, יזם נדל"ן מניו יורק, שהחליט לתרום תרומה רוחנית לטובת חיילי צה"ל, בצורת 5,000 ציציות.

את התרומה החליט סוקי להרים, לאחר שנודע דבר מותו של סמל בן אואנונו הי"ד, בן 19 מאשדוד, שנמנה אף הוא על מקורביו האישיים של הרב.

"את הציציות", ביקש סוקי, "יחלקו לחיילים בתוככי עזה בזמן הלווייתו של אואנונו הי"ד". ואכן, שלושה תלמידים של הרב פינטו כבר נבחרו לביצוע המשימה, והם ממתינים באזור גבול רצועת עזה, מוכנים למצווה.

אתמול (שני) עוד לפני שהותר שמו של אואנונו הי"ד לפרסום, הורה הרב יאשיהו פינטו לתלמידיו ב-22 מדינות בעולם, לקיים יום צום ותענית. 

תגיות:צוק איתןחייליםציצית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה