חדשות בארץ

נס נוסף בצוק איתן: חייו של יוסי גיברלטר ניצלו בזכות הספר 'נועם אלימלך'

החייל יוסי גיברלטר החליף אפוד עם חבר, ולא מצא את הספר שאמו ביקשה שילווה אותו. לאחר שהתעקשה, הוא עשה הכל כדי למצוא אותו. בבית החולים התברר גודל הנס שאירע לו בקרב עם המחבלים

אא

צילום ששלח הבן לאמוצילום ששלח הבן לאמו

במהלך סוף השבוע האחרון הוא נכנס עם חבריו הרבים מחטיבת הנח"ל, לתוך רצועת עזה. יוסי גיברלטר, לוחם בגדוד 931. בהיתקלות עם מחבלים שגררה חילופי אש כבדים, נפצע באורח בינוני, והועבר לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם הוכנס לניתוח מידי.

בראיון לאתר וואלה! סיפרו יצחק וורדה, הוריו של גיברלטר, שהנס הגדול שאירע לבנם, והשאירו בחיים, היה בזכותו של רבי אלימלך מליז'נסק וספרו 'נועם אלימלך'.

"ביום חמישי בערב הוא סיפר לנו שהוא מתכונן לקראת כניסה לעזה", סיפרו ההורים. "משום מה התעקשנו לשאול אותו האם הספר 'נועם אלימלך' נמצא עליו. הוא השיב שהחליף אפוד עם חבר והוא לא מוצא אותו".
ורדה לא ויתרה והתעקשה שיבטיח לה שהוא יוצא ללחימה בעזה, רק כאשר הספר נמצא בכיס האפוד שלו. בשעת לילה מאוחרת הוא התקשר לעדכן אותה שהספר נמצא, ואף שלח לה תמונה בה נראים הקסדה, האפוד, הנשק וכמובן – הספר.  

ספר נועם אלימלךספר נועם אלימלך

לאחר שהתאושש בבית החולים, אמרו הרופאים שהתרחשו נסים גדולים בסיפור של גיברלטר. "אם הכדור היה פוגע כמה סנטימטרים ימינה יותר, לא היינו רואים עוד את הבן שלנו", סיפר האב בקול חנוק. לבני המשפחה, שמקורבים לחסידות סדיגורא ובראשם האדמו"ר, ישנה מסורת ישנה ובה החיילים נושאים על עצמם את הספר 'נועם אלימלך' כסגולה לשמירה. גדולי החסידים ייחסו לספר סגולות גדולות ורבות, שהעיקרית שבהן היא שמירה על הביטחון. 

תגיות:צוק איתןניסיםחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה