חדשות יהדות

דניאל מזרחי בהופעות מחזקות בדרום

הוא לוקה בשיתוק מוחין, אבל למרות זאת מצייר, מרצה ועוסק במוזיקה. עכשיו דניאל מזרחי מעוניין להופיע בדרום ולחזק את התושבים. בהתנדבות מלאה, כמובן

אא

דניאל מזרחי לא רגוע. בימים אלה, כשהתותחים רועמים והמוזות חוגגות, קשה לו שלא להירתם למאמץ הלאומי, לחזק ולעודד. הוא עומד לצאת להרצאות בדרום, ביחד עם מצגת מרגשת עליו, המדברת על כח רצון ושמחת חיים.

"הרצאתי מדברת על כח רצון, כח התקווה וחשיבה חיובית", אומר מזרחי לאתר הידברות. "אם רואים במשקפיים ורודות את החיים - אז נראה רק ורוד, ואם רואים במשקפיים לכאורה אפורות - אז נראה רק אפור, חלילה. הכל תלוי בנו, איך אנחנו מרביצים חיוך וזורקים את השכל לצד".

מהם המסרים שתרצה להעביר בהרצאות?

"נעצור רגע ממרוצת החיים, ונתבונן איך בורא עולם אוהב, משגיח ושומר עלינו בכל רגע ורגע. בשעה שנופלים טילים, כולם אומרים 'אם לא היתה כיפת ברזל - מה היה קורה?'. חבר'ה, תתעוררו קצת. לא כיפת ברזל מגינה עלינו, אלא בורא עולם!'.

"בתחילת ההרצאה תוקרן מצגת על חיי, בשילוב של דברי חיזוק. לאחר הקרנת המצגת אמסור שיחת חיזוק שחיברתי, והמלווה שלי יתרגם את דברי. אחר כך יוקרן קליפ מרגש עד דמעות עם שיר שחיברתי, שקשור למצב של היום בארץ. לסיום, הקהל יוכל לשאול אותי שאלות ואני אענה באמצעות המחשב שלי".

להזמנת הרצאה בחינם: 0542152890 (דניאל מזרחי) או 054-2075202 (חיים סבג)

לראיון עם דניאל מזרחי, שפורסם בעבר באתר הידברות.

תגיות:דניאל מזרחיצוק איתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה