חדשות בעולם

איום חדש? דובר דאע"ש בסרטון תדמית: כך נכבוש את פלסטין

בשבוע שעבר הסביר דובר ארגון הטרור דאע"ש כי ישראל אינה מהווה אויב גדול כמו מוסלמים שכפרו, אך כעת התמונה משתנה: בסרטון תדמית שהפיץ הארגון, מתגלות הכוונות לכבוש את העולם, בין היעדים הראשונים – ישראל כמובן

אא

בשבוע שעבר נראה היה כי ישראל יכולה להיות רגועה מפני סכנת ארגון הטרור הסוני, דעאש, בזמן שדובר הארגון הסביר ש"האויב הקרוב - אלו המוסלמים שהפכו לכופרים - שכן הם מסוכנים יותר מאלו שמלכתחילה היו כופרים". עוד אמר הדובר, "ירושלים לא תשוחרר עד שניפטר מעובדי אלילים כמו המשפחות העשירות וכלי המשחק שמונו על ידי השלטון הקולוניאלי ושולטות בגורל העולם האסלאמי".

לא ברור מה הספיק להשתנות, אבל בסרטון תדמית מאיים, מפרסם דובר מדינת הח'ליפות את הכוונות העומדות מאחורי כוונתם ליצור מדינה חדשה בעלת זהות יחידה, תוך שהוא שולף חרב ונשבע להמשיך בג'יהאד. במהלך הסרטון נראים חיים חדשים לפי חוקיו הנוקשים של האסלאם.

לדבריו של הדובר המופיע בסרטון, רק בדרך של ג'יהאד יוכלו לשחרר את הארצות ספרד, איטליה, סעודיה וכמובן – פלסטין. וזוהי רק תחילתה של דרך ארוכה לקראת השתלטות טוטאלית על העולם.

מאמצים רבים מושקעים בשלב הראשוני לגיוס הציבור על מנת שיקבלו על עצמם את החוקים הנוקשים של השלטון ויצטרפו למלחמה נגד כל מי שכופר בדת האסלאם. האסטרטגיה היא שטיפת מוח דרך לב הציבור, ובעיקר דרך הילדים, להם מקיימים בארגון ימי פעילות, ומאכילים אותם במסרים בדבר חשיבות המדינה החדשה. הם זוכים גם לשיעורי קוראן, ומשתתפים בפעילויות תרבות, ביניהן הופעות עם זמרים שמסתובבים ברחובות ושרים שירים בעלי אופי מובהק של שנאת יהודים וסגידה לג'יהאד.

לצורך דעת הקהל, הקימה המדינה מחלקת צדקה, ובתמונות של כל הפעילויות נראים אך ורק גברים. בעת תפילת יום השישי מסתובבים שוטרים ברחוב ומכריחים את התושבים לסגור את העסקים וללכת להתפלל, ומי שיסרב, יקבל עונש מלקות.

בבתי המשפט של המדינה האסלאמית חלים כמובן חוקי האסלאם, הכוללים עונשים חמורים במיוחד כגון כריתת ידיים או רגליים על עוון גניבה ועוד.

כיום נמצא שטח המדינה בצפון סוריה ובמערב עיראק, והצבא מורכב מאזרחים סורים, עיראקים וממדינות נוספות בעולם. בסרטון נראה אזרח קוסובו שנשבע אמונים למדינה החדשה. הם מתפארים בתחמושת מסוג טילים ארוכי טווח, תותחים, טנקים, נג"משים, מטולי נ"ט ועוד.

תגיות:ארגון דאע"שאיסלאםטרורפלסטיןכיבוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה