חדשות בארץ

"חמאס יסבול הרבה יותר ממה שסובלים בישראל"

בסיור באזור הרצועה אמר שר הביטחון כי כל בכיר בחמאס הוא מטרה לגיטימית בעיני ישראל. דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, ביקש להבהיר לתושבי הדרום כי בימים הקרובים הם יזכו לשקט

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

אתמול (ג') בשעות הערב התראיין דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, לתקשורת, וביקש לעדכן את אזרחי ישראל בזמן אמת אודות המצב הביטחוני. "בוצעו היום כ-200 תקיפות ברצועת עזה", אמר אלמוז. "נפגעו הרבה מאוד מטרות תשתית ואמל"ח, הרבה מנהרות וכל מה שקשור לטרור שחמאס רוצה להוציא לפועל מעזה".

בהמשך הדברים אמר תא"ל אלמוז כי תושבי הדרום יזכו לשקט בימים הקרובים, וחמאס ייפגע פגיעה קשה. "אני רוצה להגיד לתושבי הדרום ואזרחי המדינה, הנחישות של צה"ל קשורה באורך הרוח של הציבור שצריך להישמע להנחיות. זה חלק מהחוסן הלאומי. צה"ל זקוק לסבלנות הציבור. יחד נשיג את המטרות".

מספר שעות קודם לכן סייר שר הביטחון, משה יעלון, בגבול הרצועה, שם שוחח עם חיילי יחידת אגוז ועיתונים. "ברור לנו שהחמאס, בשנה וחצי האחרונות, ראה את עצמו מתכונן למערכה משולבת: גם מאיים על אוכלוסייה אזרחית במדינת ישראל בטווחים הכי רחוקים שהוא יכול, היום זה עד 80 ק"מ, גוש דן"."

עוד אמר יעלון, כי מבחינת ישראל, כל בכיר בחמאס הוא מטרה לגיטימית. "לא אכנס לרשימת המטרות שלנו, אבל אנשי חמאס יודעים שדמם בראשם. אמרנו את זה בעבר, ואני אומר את זה גם היום".

"ברור שהם הולכים לסבול הרבה יותר מאזרחי מדינת ישראל", הוסיף יעלון. "מה שהם יורים עלינו בהחלט מטריד וגורם לאנשים לשבור שגרה, לשמוע אזעקות ולרוץ למקלטים ומרחבים מוגנים, אבל מה שאנחנו עושים שם עכשיו, ברור שיהיה הרבה יותר משמעותי, אבל את התלונות לגבי זה שיפנו לחמאס. הוא האחראי. הוא מוחזק על ידינו כאחראי, ושיפנו את תלונותיהם אליו".

תגיות:צור איתןחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה