קצת איזון

האם אתם סובלים לאחרונה מנשירת שיער, הזעת יתר, עצבנות או הפרעות שינה? יתכן שזהו חוסר איזון הורמונלי

אא
הרבה אנשים סובלים מחוסר איזון הורמונאלי, ואין להם על זה שמץ של מושג. השיער נושר, ידיים  רועדות, אדם מתגרד, מזיע, ולומד לחיות עם חוסר הנוחות וזה נראה לו נורמאלי. לא חבל?
אז מה זה חוסר איזון הורמונאלי?
הורמונים הם חומרים כימיים פעילים ביולוגית, האחראים לתפקוד תקין של איברים ומערכות גוף שונות, שמיוצרות ע"י בלוטות מיוחדות. חשיבותם אינה פחותה מחשיבות המערכת הלב וכלי דם ומערכת העצבים. חוסר איזון הורמונאלי הינו מצב בו יש הפרעות בייצור תקין של הורמונים.
מי סובל מחוסר איזון הורמונאלי?
חוסר איזון הורמונאלי יכול להיות בכל גיל, אצל גברים, נשים וילדים.
   איך זה מתבטא בפועל?
- בעיות נפשיות ופיזיות של המתבגרים.
- בעיות נפשיות ופיזיות אצל נשים צעירות שחוזרות על עצמם מידי חודש בחודשו – מקורן בחוסר איזון הורמונאלי. יותר מ-90% מהנשים סובלות מזה. אצל חלק מהנשים התסמינים יותר פיזיים, והן סובלות מכאבים ומחושים שונים, עולות במשקל, אוגרות מים וכדו, חלק אחר של נשים סובלות יותר מתסמינים נפשיים, כמו עצבנות, רגזנות, נטייה לתוקפנות או בכיינות וקבלת החלטות לא שקולות. ישנן נשים שסובלות  מתסמינים פיזיים ונפשיים גם יחד.
- בעיות נפשיות ופיזיות שיש לנשים לאחר הלידה.
- 80% מהנשים בגיל המעבר סובלות מתסמינים שונים, ואצל 30%  מהן תסמינים אלה קשים מאד. רוב הנשים הללו חושבות שזו גזרה משמיים, כי ככה זה תמיד היה אצלן, אצל חברות שלהן ואצל אחיות שלהן, ובכלל לא פונות לעזרה! וזה חבל מאד, כי מדובר בהפרעות שניתנות לטיפול יחסית קל עם אחוזי הצלחה מאד גבוהים ואין שום סיבה להמשיך ולסבול סבל מיותר.
- כמו כן, גם גברים בגיל המעבר סובלים מתסמינים הורמונאליים שונים החל מנשירת שיער ועד לבעיות אחרות. הרבה פעמים כשלא מטפלים בבעיות אלו, זה גורם לסבל נפשי ועוגמת נפש אצל הגבר, לעצבנות אצל האישה ולפגיעה בשלום בית.
חוסר איזון הורמונאלי בהחלט פוגע באיכות החיים, ובטווח הארוך יכול גם להוביל לבעיות רפואיות קשות, כמו מחלת סכרת ועוד. במקרים מסוימים חוסר טיפול בהפרעות הורמונאליות גורם למצבים דרמטיים, כמו הפלות חוזרות, קושי ואף חוסר יכולת להביא ילדים.
טיפול טבעי לחוסר איזון הורמונאלי
הרבה פעמים אנשים עם חוסר איזון הורמונאלי פונים לקופת חולים, עוברים בדיקות שונות, ובסופו של דבר שומעים שאצלם "הכול בסדר". לפעמים תשובה כזאת מרגיעה, ואילו כאשר אדם סובל קשות מתסמינים שונים, תשובה כזאת מעצבנת ואף גורמת לייאוש. לפעמים אנשים לא מאובחנים כאלה פונים לעצות מהאינטרנט, לשיטות סבתא ואמונות תפלות למיניהן. שיטות אלה בדרך כלל לא עוזרות ובמקרה הרע אף גורמות נזק בריאותי לחולה.
לרפואה הטבעית יש הרבה דרכים לעזור לאנשים שסובלים מחוסר איזון הורמונאלי. גם צמחי מרפא, גם כל סוגי הדיקור, גם נטורופתיה, גם הומיאופתיה נותנים תוצאות מאד טובות.
שלומי הינו בחור שמגיל ינקות סבל מהתקפי אסתמה קשים שבעקבותיהן קיבל טיפול הורמונאלי. טיפול זה גרם לו לעליה במשקל. הבחור הגיע למשקל של 120 ק"ג, מה שהביא לכדי התפתחות סכרת. רמת הסוכר שלו בדם היתה 273, כלומר גבוהה פי 3 מהנורמה. הוא התחיל טיפול באינסולין, שגם הוא לא עזר. כל זה גרם לו לדיכאון. במצב זה הוא הגיע אלי, והתחלנו בטיפול הוליסטי. כעבור שנה מתחילת הטיפול הוא שקל 95 ק"ג, רמת הסוכר שלו מאוזנת והוא לא משתמש בשום הורמונים. יש לו עדיין בעיות נשימה מסוימות, והוא ממשיך בטיפול, אבל מבחור מדוכא, חולה ושמן, המתקיים מקצבת נכות של ביטוח לאומי, הוא הפך לבחור פעיל, חיוני, עובד, שגם הקים משפחה.ידוע לי על מקרה של אישה, שבמשך 14 שנה קיבלה טיפול הורמונאלי, וכתוצאה מכך לא הצליחה להביא ילדים. טיפול קונבנציונאלי לא עזר. היא פנתה לטיפול הוליסטי. כעת, אחרי שנה ורבע של טיפול והריון תקין היא אם לבת חמודה.
אני ממליצה לכל אדם שנמצא במצב של חוסר איזון הורמונאלי לפנות לעזרה. לרפואה משלימה יש הרבה מה להציע ואחוזי הצלחה טובים מאד. אל תסבלו – יש פיתרון!
כל האמור במאמר הינו מידע בלבד. לאבחון וטיפול בבעיות יש לפנות לאיש מקצוע.
ד"ר יעל טוקצינסקי, אבחון וטיפול בשיטות טבעיות מסייעת לטיפול בבעיות וסוגיות שונות הקשורות בפריון (איזון הורמונאלי, סיוע בקליטת הריון, שמירת הריון), הריון ולידה. טיפול טבעי בבעיות ומיחושים שמופיעים  בהריון ולאחר הלידה. התאמת תזונה ייחודית ואישית, טיפול למניעת נשירת שיער, בעיות עור ודיכאון הקשורים להריון ולידה. טל לתגובות, שאלות ולהזמנת תור בקליניקה: 054-8450103
 
תגיות:הומיאופתיהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה