חדשות בארץ

ירון דקל: "מי שאחראי להסתה יטופל"

מפקד "גלי צה"ל" הבהיר בשיחה עם חה"כ אלי ישי ואריה דרעי כי דברי ההסתה החמורים שנאמרו בתחנה לא יחזרו על עצמם וחבר הפאנל לא יחזור לשדר בתחנה. "אי אפשר לעבור על זה לסדר היום"

אא

מפקד תחנת הרדיו "גלי צה"ל" התייחס לדברי ההסתה המכוערים שנאמרו בגלי צה"ל בליל יום העצמאות, ביניהם כונו החרדים "מסריחים מקניידלאך" ודובר על רצון "לדלל את האוכלוסייה החרדית".

בשיחה עם חה"כ אלי ישי, אשר ביקר מדקל להתייחס לדברי ההסתה כמפקד התחנה, וביקש לדעת כיצד יפעל דקל למנוע חזרה של מקרים כאלו, השיב דקל כי הוא "מסתייג מהדברים החמורים שנאמרו בתחנה".

המפקד ביקש להתנצל בשמו ובשם התחנה מהמאזינים ומהציבור החרדי, והוסיף כי מדובר באירוע יחיד שלא מייצג את רוח התחנה. דקל הוסיף ואמר כי אומר הדברים אינו מועסק בגל"צ וכי זו הפעם האחרונה שבה הוא עלה לשידור אצלם.

יו"ר ש"ס וחה"כ אריה דרעי התייחס אף הוא להסתה החמורה. בהודעה לתקשורת מסר דרעי: "תארו לכם אם במקום המילה חרדי הוא היה אומר אתיופי, רוסי, ערבי, הארץ הייתה סוערת. דמם של החרדים נעשה הפקר. אני דורש ממפקד גלי צה"ל להדיח לאלתר את כל האחראים לשידור הזה".

בהמשך צלצל דרעי לירון דקל, וביקש ממנו שלא לטאטא את הפרשה מתחת לשטיח. "אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. צריך שכל מי שאחראי להסתה הזו יטופל".

דקל השיב כי הוא אף הוא רואה בחומרה רבה את דברי ההסתה שנאמרו, וכי הוא בודק את הפרשה. דקל הוסיף ואמר לדרעי הוא מזועזע מהדברים, והבטיח כי זו היתה הפעם האחרונה שאותו חבר פאנל הופיע בתחנה.

תגיות:חרדיםתקשורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה