חדשות בארץ

המשפחות השכולות: למנוע שחרור מחבלים

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, משפחות שכולות מנסות להשפיע על שרים בממשלה למנוע שחרור מחבלים

אא

משפחות שכולות מארגון נפגעי הטרור "אלמגור" פונות לשרי הממשלה בדרישה לכבד את הנרצחים ולמנוע כל שחרור מחבלים עתידי.

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה, משפחות שכולות מארגון נפגעי הטרור "אלמגור" פונות לשרים בממשלה בבקשה למנוע שחרור מחבלים.

בני המשפחות ייפגשו היום (רביעי) עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ולאחר מכן עם שר הפנים גדעון סער ויבקשו ממנו להתנגד לשחרור מחבלים, זאת לאחר שבעבר הצביע בעד שחרורם.

"אנחנו חבים זאת ליקירינו", אומרים ראשי 'אלמגור'. "אי אפשר לבוא לקברי היקירים ביום הזיכרון ומצד שני רוצחיהם נמצאים במסלול שחרור. 83 רוצחים שוחררו השנה... קשה לנו לראות את מצעד הצביעות שבו הבכירים צועדים ביום הזיכרון לטקסים להבטיח לנו שידינו הארוכה תתפוס אותם בעוד ידם השנייה הקצרה משחררת אותם".

בתוך כך, הלילה דווח כי ישראל העבירה לרשות הפלסטינית את גופותיהם של ארבעה מחבלים אשר תכננו וביצעו פיגועים קשים נגד ישראל.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "צפא" דיווחה כי הגופות הן של האחים עאדל ועימאד עוסאללה, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס שתכננו פיגועי תופת קשים נגד ישראל וחוסלו בידי צה"ל ב-1998 באזור חברון.

כמו כן, הועברה גופתו של עז א-דין אל-מצרי המחבל המתאבד בפיגוע במסעדת סבארו בקיץ 2001 במרכז ירושלים. וכן ישראל העבירה גם את שרידי גופתו של המחבל תאופיק מחאמיד, שהתאבד ממערב לאום אל-פחם והיה שייך לגדודי אל עקצא.

תגיות:יום הזיכרוןשחרור מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה