חרדים

איש לרעהו: החיילים מחזקים את הלומדים

עקב הגזירות ההולכות ומתרבות על עולם התורה והישיבות, החליטו חיילים רבים להביע את הערכתם ללומדי התורה, וביוזמה מקורית במיוחד מבית פרויקט "דוסים": משלוח מנות מחיילים ללומדים

אא

לאחר מסע ההסתה המנוהל בתקופה האחרונה כנגד לומדי תורה, ולקראת העברת החוק הקובע כי בתנאים מסוימים לימוד תורה מהווה עברה פלילית, פנתה קבוצת חיילים לפרויקט דוסים מתוך רצון להביע הערכה ללומדי התורה.

לדברי החיילים, אינם יכולים להבליג עוד אל מול הפגיעה בתורה ובלומדיה - ומעוניינים להביע את הערכתם בדרך מקורית, ארגון משלוח מנות המוני ללומדי התורה. יצוין כי רבים מבני הקהילה החרדית בימינו מתגייסים, ועם זאת אינם שוכחים את הערך העליון של לימוד התורה המגן על עם ישראל מאז ומעולם.

"אנו החיילים רגילים לקבל משלוחי מנות מאזרחי ישראל, והדבר מחמם את לבנו", מספר אבי, ממובילי היוזמה. "חשבנו לאמץ את הרעיון ובאמצעותו להביע את הערכתנו ללומדי התורה, שהם סלע קיומנו. מול מסע ההסתה המתחולל, חשוב לנו להביע הוקרה והערכה ולומר כי גם אנו מכירים בחשיבות לימוד התורה כערך עליון, ומוקירים ומעריכים את לומדי התורה המשמרים את המסורת גם בעבורנו".

מתוך הבנה שלמחשבה זו שותפים אזרחים רבים, הוחלט בפרויקט דוסים לתת לכל החפץ בכך להשתתף במשלוח מנות ללומד תורה, בעלות של עשרה שקלים. ניתן לתרום באמצעות PayPal או באמצעות כרטיס אשראי.

לקראת חג הפורים יסתובבו החיילים המתנדבים בין לומדי התורה ויחלקו להם את משלוחי המנות. חיילים המעוניינים להצטרף, יכולים ליצור קשר עם אבי בטל´: 050-2648800

תגיות:גיוס בני ישיבותלימוד תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה