חדשות בארץ

אבי הבנות: "מאמינים שהכל לטובה"

שמעון ומיכל גרוס שכלו את שתי בנותיהם, ושני בניהם עומדים בין חיים ומוות, כתוצאה משאיפת חומר הדברה קטלני, אך הם מגלים תעצומות נפש: "יעל ואביגיל היו נשמות טהורות, מתוקות, חמודות, אלוקים רצה אותן לידו"

אא

מדינת ישראל מזועזעת מהאסון הנורא שפקד אתמול את משפחת גרוס, כשאיבדו שמעון ומיכל את שתי בנותיהם, יעל ואביגיל ז"ל, בעקבות שאיפת חומר הדברה קטלני בשם "פוספין" שהותיר מדביר בדירה. טרם הספיקו ההורים השכולים לעכל את האובדן הנורא, והרופאים נלחמים על בניהם מיכאל ויצחק המאושפזים במצב קשה, גם הם כתוצאה משאיפת החומר הרעיל.

ההורים, שמעון ומיכל גרוס, שנפגעו גם הם מההדברה בביתם באורח קל, שוחררו מבית החולים שערי צדק בירושלים על מנת להשתתף בהלוויית בנותיהם שתיערך בהר המנוחות בירושלים. "אנחנו מודים לכל הצוות הרפואי בשערי צדק ובשניידר שעושים מעל ומעבר, על כל העזרה. צריך רחמי שמים, צריכים להיות אופטימיים ולקוות לטוב", אמרו ההורים השכולים.

"אנחנו מבקשים להתפלל לרפואת הבנים חיים מיכאל שלמה בן מיכל ורפאל יצחק אייזיק בן מיכל", אמרו ההורים. האב אמר כי "אנחנו לא מבינים חשבונות שמים, אנחנו מאמינים שהכל לטובה". על הבנות שנפטרו אמר האב: "יעל ואביגיל היו נשמות טהורות, מתוקות, חמודות, אלוקים רצה אותן לידו", והוסיף: "אנחנו לא עוסקים בהאשמות, ניתן לרשויות לבדוק את הנושא. כרגע אנחנו עוסקים בהצלת חייהם של הבנים".

כאמור, בבית החולים שניידר ממשיכים הרופאים להיאבק על חיי האחים מיכאל ויצחק, שחוברו למכונת "אקמו" המחליפה את פעילות הלב והריאה. ד"ר עובדי דגן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ-לב בבית החולים שניידר, דיווח בצהריים כי "הילדים במצב יציב. נתמכים על ידי המכונות. הטיפול העיקרי הוא תמיכה בפעולת הלב שצריך להימשך, לאורך זמן. ישנם סיכויי הישרדות אבל הם תלויים ביכולת הלב להתאושש. המכונה מחזיקה אותם בחיים ונשקפת סכנה לחייהם. לא ברור אם זה יחזיק מעמד לטווח ארוך. המכונה מספקת דם לרקמות. הרעלים מתפרקים לאט, בין 10 ימים לשבועיים".

הציבור מתבקש להתפלל עבור חיים מיכאל שלמה בן מיכל ורפאל יצחק אייזיק.

תגיות:אסוןטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה