חדשות בארץ

קבלת שבת עם שלמה ארצי

מתחזק? שלמה ארצי נראה לאחרונה בבית-כנסת ברמת גן בתפילות ליל שבת. "הוא נראה אחד שמתפלל בכל ההתלהבות וכי נושא הדת לא חדש לו", העיד אחד המתפללים

אא

הזמר שלמה ארצי פוקד לאחרונה את בית הכנסת "תפארת ישראל" השוכן בשיכון וותיקים בעיר רמת גן, ומפתיע את המתפללים בנוכחותו בליל שבת.

"אני מתפלל קבוע בבית הכנסת ומעולם לא נתקלתי בשלמה ארצי, ולכן הופתעתי לראות אותו צועד בליל שבת אל עבר בית הכנסת", סיפר אחד המתפללים ל"כיכר השבת".

הוא סיפר כי ברגע ששלמה ארצי נכנס אל המקום, ניכרת על פניו שקיקתו לדת. "בדרך כלל לאדם חילוני קשה להסתגל לדת ולהתפלל בבית הכנסת, אך אצל שלמה ארצי ניתן לראות כי הוא ממש עושה את זה בקלות. הוא נראה אחד שמתפלל בכל ההתלהבות וכי נושא הדת לא חדש לו", סיפר.

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שבה ניכרת זיקתו של שלמה ארצי ליהדות. בעבר פורסם כי בראש חודש אדר הסתובב ארצי בביקורו בעיר צפת ונכנס לישיבת הסדר במקום, כאשר שמע את התפילה של תלמידי הישיבה.  

"בשעה שש וחצי בבוקר, בשעה שאנו אומרים את ההלל, נפתחה דלת בית המדרש, ויהודי התיישב מאחור", סיפר ראש הישיבה בכתבה שפורסמה ב-Ynet. "בתחילה איש לא שם לב. אך לקראת סוף התפילה שאל אותי אחד הבחורים, האם יכול להיות שזה שלמה ארצי. זה נשמע לי קצת מוזר, אך אמרתי לו שייגש וישאל אותו.

"שלמה הוזמן אחר כבוד להישאר עם המתפללים להתוועדות ולשיעור, ונענה ברצון. הוא סיפר לנו שהיה במלון בצפת, קם בבוקר מוקדם, הסתובב בעיר - ורגליו נשאו אותו למקום הזה, כאילו בת קול אמרה לו להיכנס לכאן. לדבריו הוא נכס לדקה, אבל לא היה מסוגל לצאת, ונשאר אתנו עד תשע וחצי - משך שלוש שעות".

תגיות:שלמה ארציזמר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה