סקירה: אפליקציות יהדות באייפון

עולם האפליקציות היהודיות לאייפון הולך וגדל, ובין כל השאר ניתן למצוא גם סידור וירטואלי, לוח זמני היום, ספר תהילים, לוח שנה עברי ואפילו מצפן לכותל המערבי. בקרוב: אפליקציה לערוץ הידברות...

אא
iKotel
האפליקציה כוללת אפשרות לצפייה ישירה בנעשה ברחבת הכותל בכל רגע, סיור וירטואלי במנהרות הכותל, אפשרות לשליחת פתק לכותל ואפילו מצפן מכוון לירושלים – כלי שימושי במיוחד למתפללים לכיוון העיר הקדושה. האפליקציה דוברת עברית, אנגלית ורוסית.
iZman
אפליקציה בסיסית אך חיונית מאוד, המפרטת את לוח הזמנים היומי בקטגוריות שונות: עלות השחר, זריחה, סוף זמן קריאת שמע, סוף זמן תפילה, חצות היום, מנחה גדולה, פלג המנחה ושקיעה.
הלוח העברי
אפליקציית לוח שנה. האפליקציה ממירה כל תאריך לועזי לעברי, מעדכנת בזמן אמת חגים ומועדים ונותנת הסבר על מהות החג. בנוסף, מראה את המזלות ניתוח מלא על המזל ומעדכנת את זמני החופשות של בתי הספר לפי משרד החינוך.
iPray Tehilim
ספר תהלים לאייפון. הפרקים מסודרים לקריאה לפי יום בחודש, יום בשבוע או לפי שם הפרק. בנוסף נמצאת בתוכנה תפילת התיקון הכללי, תפילת הדרך ועוד.
Siddur
סידור הכולל את שלוש תפילות היום, בתוספת ברכת המזון, וזאת בנוסחים שונים לבחירה: אשכנזי, ספרדי, עדות המזרח ואפילו נוסח האר"י הקדוש.
מעוניינים בסקירות נוספות על אפליקציות יהודיות נוספות לאייפון? כתבו לנו.

 

תגיות:אינטרנטאפליקציות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה