חדשות יהדות

בית כנסת יוקרתי לשכונה יוקרתית

בית כנסת מפואר של חב"ד נחנך ברמת אביב ג', בהשקעה כוללת של מאות אלפי שקלים. תושב השכונה: "סוף סוף גם לרמת אביב ג' יש בית כנסת מכובד"

אא

בית הכנסת החדש והמרכזי של חב"ד, הממוקם ברמת אביב ג, בשדרת המעבר בין מרכז שוסטר למרכז אלרם, ואשר בראשו עומד הרב יהודה ליפש, פתח את שעריו בשבת האחרונה לציבור המתפללים הרחב שחיכה זה זמן רב למעמד זה.

בית הכנסת הוקם לאחר תלונות רבות שהגיעו מציבור המתפללים על כך שמבנה בית הכנסת הישן, שהיה פעיל במשך חמש עשרה שנה, כבר לא תואם לצורכי המתפללים, וצר מלהכיל בתוכו את כולם.

בזכות תושבי השכונה שנרתמו לעשייה, וכן בזכותם של האדריכל פרי דוידוביץ וקבלן הבנייה אילן פרץ, שתרמו את מלוא שכר עבודתם למען רווחת הכלל - אף עזרת הנשים, שבעבר היתה קטנה וצפופה, זכתה להרחבה, וכן הותאם במקום החדש מסלול מיוחד הראוי לגישת נכים לבית הכנסת.

"סוף סוף גם לרמת אביב ג' יש בית כנסת מכובד", התבטא אחד מתושבי השכונה, כפי שצוטט ב"חב"ד אינפו". "לא הגיוני שבמשך שנים נאלצנו לצאת מהשכונה כדי לערוך בר מצווה או אזכרה. בשבת האחרונה התפללו פה כמאה אנשים ונשים - כולם תושבי השכונה. אני פשוט מאושר ונרגש לראות את זה".

תגיות:בית כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה