חדשות בעולם

רשת חדשות איראנית: יהודים שולטים באמריקה

ברשת החדשות האיראנית פארס טי.וי טענו כי "הציונים האמריקאים מפתחים היטלר נוסף", וכי היהודים בארה"ב שולטים בחיי האמריקנים

אא

במאמר שפורסם באתר האינטרנט של רשת החדשות האיראנית "פארס טי. וי" נטען כי המצב בארה"ב מעיד על כך שהיהודים לא למדו את הלקח מחוויות העבר, בצל גרמניה הנאצית ומפתחים היטלר נוסף.

"הציונים לא הסיקו לקחים מפעולות וחוויות העבר שלהם", כך מתבטא כותב המאמר שפורסם באנגלית באתר האינטרנט של רשת החדשות האיראנית, כאשר לצדו תמונת מגן דוד שהוטמע בדגל המשטר הנאצי.

לדברי כותב המאמר, יהודים ציונים מארה"ב שולטים בבנקים, בוול סטריט, בתקשורת, בהוליווד, בפוליטיקה, במדיניות החוץ ובחיים של האמריקאים. "זו כבר לא תאוריית קונספירציה", ממשיך הכותב וטוען, "הקונגרס האמריקאי והסנאט, מושלים ואפילו ראשי ערים - מכורים בגופם ובנפשם לדולרים הציוניים האמריקניים. אמריקה משועבדת לישראל".

הכותב הוסיף וטען: "כמה יפה תיאור זה המתאר את מצב העניינים הנוכחי של ארצות הברית. אם התיאור של גרמניה שלאחר מלחמת העולם הראשונה הוא מה שהוביל את הגרמנים להתלכד סביב היטלר, הרי שגם לאמריקאים עתיד לצוץ היטלר משלהם".

במקביל לפרסום המאמר, נכתב בפורום לתיאום המאבק באנטישמיות כי "רשת החדשות לקחה את תיאוריות הקונספירציה האנטישמיות, המרושעות והרגילות שלה, צעד אחד קדימה".

תגיות:איראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה