חדשות יהדות

מצמרר: השורה האחרונה בכתבי מרן

ספרו האחרון של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יוצא לאור: חזון עובדיה, שבת, חלק ו. "כאן עמד קנה במקומו ונסתלק המחבר לבית עולמו", נכתב בסיומו

אא

לכבוד יום השלושים להסתלקותו של מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הערב (שלישי) תתקיים עצרת ענק לזכרו, בצומת הרחובות שמואל הנביא יחזקאל בירושלים בשעה 18:00, ובו יצא לאור ספרו החדש והאחרון של מרן.

בלשכתו של מרן זצ"ל עמלו יחד עם כולל "מאור ישראל" בחודש האחרון על סיום מלאכת הכתיבה של פסקי מרן והוצאתם לאור בספרו החדש "חזון עובדיה- שבת, חלק ו. ועתה, לאחר עמל רב, יוצא הספר לאור.

עמודו הראשון של הספר מוקדש לזכרו של מרן, וכך נכתב בו: "יתומים היינו ואין אב, לעילוי נשמת מורנו ורבינו ועטרת ראשנו רבן של כל בני הגולה, מרן מאור ישראל רבינו עובדה יוסף זצוק"ל, אשר באמצע כתיבת חיבור זה נתבקש בישיבה של מעלה ביום המר והנמהר ג´ מר חשון תשע"ד ועמד קנה במקומו, וי להאי שופרא דבלי בארעא".

בחתימת הספר, החותם את מפעל חייו האדיר של פוסק הדור זצ"ל, ייפגש הקורא במשפט המצמרר הבא: "כאן עמד קנה במקומו, ונסתלק המחבר לבית עולמו ביום המר והנמהר ג´ מר חשוון תשע"ד, ת.נ.צ.ב.ה. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

(צילום: פלאש 90)

תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה