חדשות יהדות

מצבו של מרן: שיפור קל, אך עדיין קשה

במוצאי שבת דווח על מגמת שיפור קל במצבו של מרן הרב (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, אך הרופאים עדיין מגדירים את מצבו קשה עד קשה מאוד. הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל

אא

מצבו הרפואי של מרן הרב (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, מוסיף הבוקר (א´) להיות קשה עד קשה מאוד, אך יציב. שינויים קלים שהתרחשו בשבת במגמת שיפור והתעוררות נשמרו.

עם צאת השבת עדכן הפרופסור דן גילון, קרדיולוג ומהרופאים המטפלים ברב, כי בשבת חלו שינויים קלים במגמת שיפור במצבו של הרב, אך סייג בזהירות כי מצבו עדיין קשה עד קשה מאוד.

"עברה שבת שקטה", אמר הפרופסור גילון, "את מצבו בסך הכל מגדירים כקשה עד קשה מאוד, אבל יש מספר מדדים שמעידים על מגמת שיפור. אומר זאת בזהירות, יש מגמה של שיפור בכמה פרמטרים, שהחשוב בהם הוא מגמה של התעוררות לאחר טיפול הרדמתי.

"מדדים נוספים מראים ירידה בהיקף הדלקת ושימוש בתרופות שתומכו בלחץ דם במינון מופחת, הכיוון הוא כיוון של שיפור", הוסיף פרופ´ גילון.

גם במשפחתו של הרב מגלים אופטימיות זהירה. הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, מסר אמש את השיעור השבועי המועבר בלוויין במקום אביו, ובו עדכן את המשתתפים במצבו הרפואי של הרב. "אבא פתח הבוקר את העיניים לכמה שניות והזיז את ידו", סיפר הראשון לציון.

עוד הוסיף הרב יצחק יוסף כי לפני כמה ימים לא נתנו הרופאים כל סיכוי, והנה ברוך ה´ יש שיפור. "הכל בזכות התפילות. תמשיכו לבקוע שערי שמים", ביקש הרב.

הגאון רבי (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, מאושפז מאז מוצאי השבת שעברה. הוא סובל מכשל בשלוש מערכות עיקריות, בתפקוד הכליות, הלב ובכלי הדם. הרב מורדם ומונשם, עבר טיפול דיאליזה והשתלת קוצב לב זמני.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת מרן הרב חיים עובדיה יוסף בן ג´ורג´יה.

תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה