חדשות בארץ

רופאו של מרן: הרב מתקדם ואנחנו שמחים

הפרופסור דן גילון מגלה הבוקר אופטימיות זהירה בעניין מצבו הרפואי של מרן הרב (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, אשר נמצא במגמת שיפור הדרגתי משבת ועד היום. הרב פוקח את עיניו, שומע ומגיב טוב יותר. ממשיכים להתפלל

אא
בשורות טובות מגיעות הבוקר מפי הפרופסור דן גילון, רופאו של מרן הגאון רבי (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, המדווח על שיפור ניכר במצבו של הרב בימים האחרונים.
"אתמול דיווחנו על המשך המגמה של שיפור הדרגתי, גם אם הוא עדין, באמת המשך ולא רק העתקה מיום קודם", עדכן הפרופסור דן גילון הבוקר בשיחה עם מרדכי לביא ברדיו קול ברמה.
"הבוקר, הוסיף גילון, "השיפור בהתעוררות בולט עוד יותר. הרב מתקדם ואנחנו שמחים על זה. זה אומר שכן יש פקיחת עיניים, כן הוא שומע אותנו יותר טוב, והוא גם מגיב יותר טוב".
גילון סיכם כי זהו "שיפור משמעותי לעומת אתמול ושלשום. זה עדיין לא משנה את ההגדרה הכללית, אבל השיפור שעליו דיברנו קיים ואפילו מתחזק. לפחות בהקשר של ההתעוררות, שזה נראה לי משמעותי". לשאלת המראיין מרדכי לביא: "מה זה אומר? הרב מסוגל לשמוע להבין ולהגיב?" השיב גילון: "עדיין במידה חלקית, אבל בהחלט שינוי בולט לעומת הימים האחרונים".
לביא הוסיף ושאל אם ניתן לדעת בוודאות שלא נגרם לרב נזק מוחי בתהליך שהתרחש עד ההנשמה שלו. הפרופסור גילון: "אנחנו זהירים, אבל זאת בהחלט אפשרות".
גילון הדגיש כי "אנחנו מאוד זהירים, הכל צריך להיעשות בזהירות ולהיאמר בזהירות, אבל השיפוע הטוב שהיה – התחזק".
בהמשך השיחה שאל לביא את גילון האם ייתכן שבעוד פרק זמן הרב יוכל להשתחרר ולשוב לביתו, וגילון השיב: "אנחנו כולם מקווים אבל לבטח לא מדברים על זה כרגע. זה עדיין רחוק וצריך הרבה סבלנות".
לביא הוסיף אם נשקפת לרב סכנה חלילה לתלות בעזרים חיצוניים להמשך החיים, וגילון השיב: "להערכתי לא". גילון אמר כי הרב לא מסוגל לדבר כעת מסיבה טכנית, שהיא ההנשמה, אשר בינתיים נמשכת.
תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה