חדשות בארץ

החתונה נהרסה, עמי מימון פיצה

הפסקת חשמל איימה להרוס חתונה שנערכה השבוע בראשון לציון. למחרת, עמי מימון, שדרן תחנת הרדיו "קול ברמה", החליט לעשות מעשה ולשמח את בני הזוג

אא

חתונה שנערכה ביום שני האחרון באחד האולמות באזור העיר ראשון לציון, התנהלה כסדרה, אולם לצערם של הזוג הטרי, תקלה שאירעה פתאום בחברת החשמל, גרמה לשביתה מיידית בהספקת החשמל לאולם. גם גנרטור, שהעמידו מנהלי האולם למקרה חירום מעין זה, קרס אף הוא לאחר כמחצית השעה, לאחר שלא עמד בעומס.

אולם למרות כל האמור והפגיעה בחשמל, שאף השביתה את הלהקה שהיתה אמורה לשמח את בני הזוג, סיפרו משתתפים בחתונה שהאורחים, וביניהם חבריו של החתן מהישיבה, השתדלו בכל לבם לשמח את החתן והכלההמאוכזבים, והשמחה שהיתה שם תוארה כ"שמחה פורצת גבולות, שלא הופסקה לשנייה".

למחרת היום, בבוקרו של יום שלישי, שמע על כך השדרן עמי מימון מתחנת הרדיו החרדית קול ברמה, והחליט לפצות את בני הזוג לאור המקרה המצער. הוא העלה לשידור את אבותיהם של שני בני הזוג אשר סיפרו על המאורע ביתר פירוט, ומיד לאחר מכן התקשר לבני הזוג עצמם, וביחד איתם את מר אבי ביטון, מנהל מסעדת רודריגז בירושלים, שנרתם לשמח חתןוכלה, ובישר להם בשידור שהם מוזמנים למסיבת שבע ברכות חגיגית שתיערך עבורם חינם אין כסף, בחדר ה-VIP של המסעדה האמורה.

לשמע הבשורה נרגשו בני הזוג והודו מאוד לשדרן ולבעל המסעדה על היוזמה החגיגית.

תגיות:חתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה