חדשות בארץ

(למנוע) עקיצה ב-60 שניות

נמאס לכם מיתושים? ניסיתם את כל התכשירים הכימיים, ואתם עדיין לא מצליחים לישון, וסופרים את העקיצות כל בוקר מחדש? קבלו שישה פתרונות טבעיים שישנו לכם את החיים. חיים בלי יתושים

אא

הקיץ הגיע, ואיתו גם בין היתר רוב האורחים הבלתי רצויים, או במילים אחרות: אי אפשר שלא לשים לב כמה זוחלים מתעוררים מתרדמת החורף שלהם דווקא ב...קיץ. מחפשים פתרונות כדי להרחיק אותם מכם ולהיעקץ כמה שפחות? ניסיתם כבר הכל ושום דבר לא עוזר? מעדיפים כמה שפחות כימיקלים ויותר פתרונות טבעיים? לא יכולים לסבול את הריחות של התכשירים שהשוק מציע לכם שם בחוץ? בדיוק בשביל זה חשבנו על שש דרכים טבעיות שיוכלו לסייע לכם בכך.

1. אמצעים חיצוניים - רוב האנשים מעדיפים פתרונות שכמה שפחות מצריכים מהם שימוש אישי, כמו מריחה של תכשירים למיניהם. לכן, כדי קודם כל להשתדל להרחיק אותם באמצעים שפחות נוגעים בנו פיזית - כדאי להתקין רשתות בחלונות, עדיף ממתכת ולא מפלסטיק, ורצוי לחפש אחר תו התקן שלהן. כדאי ואפשר גם לשים כילות במיטות (של הילדים בעיקר), או להיעזר במאוורר תקרה גדול שיצנן את כל החדר.

2. השמדת מקורות מים עומדים - דבר נוסף שחשוב לעשות, הוא מראש למנוע אפשרות של התרבות של יתושים ומזיקים למיניהם. אמא יתושה למשל, אוהבת להטיל את ביציה בתוך מים עומדים, ולכן אם יש ברשותכם מקורות כאלה - כדאי מאוד שתיפטרו מהם בהקדם האפשרי.

3. הימנעות מצבעים וריחות חזקים במיוחד - זה כבר קצת יותר נוגע אליכם ישירות, אבל עדיין לא בצורה כל כך קרובה. מחקרים מגלים שיתושים נמשכים לריחות חזקים (כמו של בשמים) ולצבעים חזקים. ולכן מומלץ להימנע מלינה עם בגדים בצבעים כהים.

4. השתמשו בצמחים מיוחדים ובחומרים טבעיים מרחיקי חרקים - לא רוצים להשתמש בחומרים כימיים? מחפשים משהו טבעי? תוכלו להיעזר בצמחים כמו גרניום, מליסה וצמח הפלקטרנתוס. צמחים אלה מרחיקים יתושים, ומלבד זאת הם גם יפים להפליא. לכן מומלץ להניח אותם על אדן החלון וכך למנוע כניסת יתושים לחדר. אם אתם מחפשים משהו שיבטיח שהם לא רק שלא ייכנסו לחדר שלכם, אלא גם אם הם כבר כן נכנסו - שבכל זאת לא ירצו להתקרב אליכם - תוכלו גם להיעזר בפרוסות בצל שתניחו ליד המיטה וירחיקו יתושים, בחומץ - אם תמרחו אותו על הגוף,  או בשום - אם תאכלו בכמות גדולה, זה יופרש דרך בלוטות הזיעה שלכם ויתושים לא יעזו להתקרב.

5. שמנים אתריים - תתפלאו, אבל בניגוד לסעיף הקודם, יש גם פתרונות עם ריח נעים יותר: שמנים אתריים בעלי ריחות נעימים שמרחיקים חרקים. כמו: שמן הציטרונלה, לבנדרף מנטה, עץ התה, גרניום ואקליפטוס. מומלץ למרוח על הגוף, על הסדינים או על הבגדים.

6. הכנת תכשיר הגנה טבעי בבית - תוכלו להכין ממנו כמות ולשמור בצנצנת בבית: 6 טיפות שמן עץ התה, 12 טיפות שמן אקליפטוס, 50 מ"ל שמן שקדים, 4 טיפות שמן מנטה וקפסולה של שמן ויטמין E.    

אחרי הכל, מסתבר שזה לא בשמים להימנע מעקיצות היתושים הטורדניים. נסו ותיווכחו.

 

תגיות:יתושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה