חדשות בארץ

"ממש הפתעתם אותי"

התקליטן הראל טל עמד בין חיים למוות כאשר התחשמל מהמיקרופון במהלך חופת חברו. לאחר החלמה מהירה ב"ה, ערכו לו חבריו מסיבת הודיה, והפתיעו אותו באורחים לא צפויים - מי שזכו להציל את חייו

אא

לפני כשבועיים, זכורה התאונה שכמעט נגמרה בטרגדיה: במהלך חתונה של חברו, התקליטן הראל טל החזיק את המיקרופון כבכל יום עבודה, אלא ששיבוש גרם לו להתחשמל מלקפוא כבמקום, ולהיות בין חיים ומוות. קולות השמחה במקום התהפכו לצעקות של בהלה והזעקה מיידית של אמבולנס למקום.

לאחר שצוות ההחייאה הצליח בס"ד להשיב לטל את נשימתו, הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב אנוש. המשטרה החלה לבדוק את נסיבות האירוע. במשך דקות ארוכות העניקו צוותי מגן דוד אדום לטל, ואז פינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קשה. בעוד טל נאבק על חייו, סיפרו לחתן ולכלה  כי מצבו התייצב והשמחה חזרה למקומה.

בשעה שהחתונה נמשכה, בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו של טל במחלקה לטיפול נמרץ. החלמתו המהירה של טל לפני כמה ימים היתה מפתיעה משמחת. חבריו של טל מיהרו לערוך לו מסיבה על מנת לשמוח ולהודות על הישועה הגדולה. אך נמנעו מלספר לו כי למסיבה ביישוב יד בנימין הוזמנו אורחים מיוחדים – הצוות הרפואי שפעל להציל את חייו. "ממש הפתעתם אותי שבאתם, באמת. לא חלמתי", אמר טל לפרמדיקים המרוגשים.

ערן שווארץ, פרמדיק של מד"א אמר במסיבה: "אנחנו שמחים שהגענו לראות אותך, אנחנו גם שמחים שהתוצאות היו חיוביות, שהוא מצליח  לחזור לביתו בריא ושלם".

תגיות:הראל טלמסיבת הודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה