חדשות בארץ

הילדים יצאו - והרכב עלה באש

נפתלי רוטנברג, מנהל ´איחוד הצלה´ סניף כרמל, לקח השבוע את ילדיו לבית הספר. רגעים ספורים לאחר כשיצאו הילדים, הרכב החל לעלות באש. "אין לי כל צל של ספק שמדובר בנס ואני מודה לקב"ה שאף אחד לא היה ברכב", אמר לאחר האירוע

אא

השבוע חווה נפתלי רוטנברג, מנהל "איחוד והצלה" סניף כרמיאל, נס של ממש. במרחק של שניות הוא וילדיו היו עלולים להיות לכודים בתוך רכב בוער, אבל רצתה ההשגחה העליונה, והם יצאו מהרכב זמן קצר ביותר לפני שהחל לעלות באשר בעקבות קצר חשמלי.

האירוע התרחש בבוקר יום שני. נפתלי רוטנברג הסיע את שני ילדיו לבית הספר, החנה את הרכב ברחוב סמטת ורד בקריית אתא, יצא ממנו על מנת ללוות את הילדים לבית הספר, וכעבור רגעים ספורים החל הרכב לעלות באש. ברגעים שבין ההתלקחות הראשונית לבין השתלטות האש על הרכב הוא הספיק לחלץ מהרכב הבוער תיק הקשור לעבודתו ב"איחוד הצלה", וכן ציוד רפואי, אבל לא את כל הציוד והמסמכים האישיים שלו, שנשרפו כליל ביחד עם הרכב.

צוות מכבי אש הגיע למקום במהירות, והשתלט על האש. על פי תוצאות הבדיקה הראשונית שנערכה במקום, מדובר בכשל חשמלי שאירע ברכב החדש יחסית. רוטנברג בירך על כך, ואמר לכתב "כיכר השבת" כי "אין לי כל צל של ספק שמדובר בנס, ואני מודה לקב"ה שאף אחד לא היה ברכב. מה שהכי הפריע לי לאחר האירוע היתה העובדהשבעת שהכבאים עסקו בפעולות הכיבוי, קיבלתי קריאה ממוקד ´איחוד הצלה´ על תאונת דרכים בכביש עוקף קריות ולא יכולתי לצאת ולטפל בנפגעים".

תגיות:נסהשגחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה