איפה אתם בט"ו באב?

תסמנו ביומן את ה-26 ביולי, ט"ו באב: באצטדיון טדי ירושלים ייערך אירוע רוחני אדיר בהשתתפות הרב עובדיה יוסף, המקובל הרב דוד בצרי, הרב זמיר כהן, הרב שלום ארוש ועוד. בתפריט: חבילות שי, מוזיקה ואחדות

אא
"אמר רבן שמעון בן גמליאל: לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיום הכיפורים, שבהן בנות ירושלים יוצאות בכלי לבן שאולין, שלא לבייש את מי שאין לו" (מסכת תענית)
 
 
במעמד נדיר ומיוחד יתאספו גדולי הרבנים לחגוג עם ידידי הידברות את יום ט"ו באב, בכנס רוחני ענק שהופק על ידי הארגון. בין הרבנים שיגיעו למעמד הנדיר נמצא את הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב ראובן אלבז (ראש ישיבת "אור החיים" בירושלים), הרב בניהו שמואלי, הרב אורי זוהר, הרב שלום ארוש, הרב שמואל אליהו והרב משה בן משה. רובם ככולם ידברו בנושא אחדות, אהבה ושלום, כיאה ליום גדול זה. בנוסף יעטרו את הכנס הראשון לציון, כבוד הרב עובדיה יוסף, והמקובל הרב דוד בצרי, שיעתירו מברכותיהם על באי הכנס. כולם על במה אחת, באירוע חד פעמי שייחרט לדורות.
 
בתוכנית האומנותית: מופע זיקוקים מרהיב והופעות של ילד הפלא מידד טסה וגדול הזמר התימני, ציון גולן. כמו כן, חבילת שי יוקרתית תחכה לבאי הכנס, כולל דיסק מיוחד ממיטב השירים של מידד טסה, ספר אמונה של הרב יעקב ישראל לוגאסי, דיסק mp3 של הרב זמיר כהן, והחוברת "במחשבה שנייה". מיותר לציין כי שי מפנק זה עולה על עלות הכרטיס פי כמה וכמה (25 ש"ח בלבד ליחיד).
 
היערכות מוגברת מתקיימת בארגון הידברות בימים אלה ממש, על מנת לספק לבאי כנס את החוויה הרוחנית האולטימטיבית לה הם מחכים. עובדים, פעילים ומתנדבים מאזורים שונים בארץ יגיעו לסייע באצטדיון אשר מכיל כ-19,000 מקומות. לצורך מימוש יוזמה נפלאה זו בזמן כה קצר נרתמו לעזרת הידברות פנחס ראובן ועוזרו יצחק לגמי, שתרמו מזמנם ומרצם לטובת הצלחת הכנס.
 
האירוע, שיתקיים בחסות רדיו ברמה, יהיה בסימן אחדות וקירוב לבבות - כך מוסרים מנהלי הארגון - ומטרתו להביא להפלת המחיצות בעם, בהתאם למטרה הכללית של ארגון הידברות.
 
"בעקבות החתך החברתי הבולט בדורנו בכלל ובימינו בפרט", אומר אופיר אזרד, מנהל הכנסים של הידברות, "הוחלט בהנהלת הארגון לערוך כנס ארצי שיאחד את כל שורות האזרחים בעם ישראל. מטרת הכנס היא להראות שכולנו שווים, וכי אין הבדלי מעמדות בין יהודים. על המסר הזה לחדור ללב כל אחד".
 
כדי לקדם מטרה זו נבחר יום ט"ו באב, שמסמל יותר מכל אחדות אהבה ושלום, שהרי ידוע שחמישה דברים טובים קרו לעם ישראל באותו יום גדול, ואחד מהם הוא שהוסר החרם על בני שבט בנימין, שהותרו להתחתן עם נשות שאר השבטים. בעקבות כך יצאו בנות ישראל לחולל בכרמים בבגדי לבן, ולהילקח על ידי בחורי שבט בנימין לנשים. כמו אז, גם היום מטרת איגוד יהודים מכל רחבי הארץ למקום אחד היא להביא לאיחוד כוחות, חיבור אמיתי ושלום בין איש לרעהו.לשאלתי "האם יש קהל יעד מוגדר?", עונה מנהל האירוע נחרצות: "כן. כל יהודי באשר הוא".
 
תגיות:הרב זמיר כהןהרב עובדיה יוסףכנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה