חדשות בארץ

הבחירות המקומיות: מרוץ צמוד בירושלים ובתל אביב

לאחר ספירת 10% מהקולות: עופר ברקוביץ' מוביל במרוץ לראשות עיריית ירושלים. ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, זוכה ל- 41% מהקולות לעומת 36% ליריבו, אסף זמיר

ברקוביץ’ מצביע, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ברקוביץ’ מצביע, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

עופר ברקוביץ', ראש תנועת "התעוררות", מוביל בשעה זו (שני) את המרוץ לראשות עיריית ירושלים. לאחר ספירת 15% מהקולות, הוא זוכה ל- 31% מהקולות. במקום השני נמצא משה ליאון, לא הרחק אחריו – עם 27% מהקולות. במקום השלישי - יוסי דייטש עם 22%, ובמקום הרביעי - זאב אלקין עם 19% מהקולות.

מדובר, אומנם, בנתון ראשוני ביותר שלא ניתן להסיק ממנו לגבי התוצאה הסופית. אולם אם התמונה תישאר כך בתום ספירת הקולות – יתמודדו השניים בסיבוב השני בעוד שבועיים על הזכות להיכנס ללשכת ראש העיר בכיכר ספרא, במקומו של ניר ברקת.

ברקוביץ' הגיע הערב למטה שלו ואמר: "היה יום מדהים. אנשים הגיעו מכל ירושלים, מכל המגזרים. יש לנו אכזבה מקלפיות מסוימות עם אחוזי הצבעה נמוכים ממה שחשבנו. אנחנו נהיה קרובים מאוד, ואולי נצליח לסיים את המערכה הזאת כבר הערב. לפי הניתוחים שלנו אנחנו בין 35 ל- 40 אחוזים מהקולות. אנחנו ערוכים לנצח גם בסיבוב השני".

גם בתל אביב המרוץ צמוד – בין רון חולדאי, ראש העיר המכהן מזה 20 שנה, לבין אסף זמיר שכיהן כסגנו במשך שתי קדנציות. לאחר ספירת 15% מהקולות, רון חולדאי מוביל עם 41% לעומת זמיר שזוכה ל- 36%. גם כאן מדובר בנתונים ראשוניים. חולדאי זקוק ל- 40% מהקולות כדי לנצח כבר בסיבוב הראשון ולהמשיך לקדנציה חמישית בראשות העיר.

בחיפה, לאחר ספירת 10% מהקולות, עינת קליש-רותם מובילה עם 59% לעומת יריבה, ראש העיר המכהן יונה יהב, שזוכה ל- 32%. מוקדם יותר הערב - לאחר סגירת הקלפיות בשעה עשר - מדגם של רדיו חיפה בישר על מהפך בעיר. לפי המדגם, קליש רותם זכתה ל- 57.8% מהקולות לעומת 35.8% ליהב.

(עודכן: 23:55)

תגיות:עופר ברקוביץ'משה ליאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה