חדשות בעולם

13 שעות במרתף: כתב ערוץ 2 נעצר באבו דאבי בחשד לריגול

כתב החדשות של ערוץ 2 נעצר ונחקר במשך 13 שעות במרתפים של המשטרה החשאית באבו דאבי, בחשד לריגול. רק כאשר שיקר וסיפר להם שהפך לטבח ונהג בצבא - הסכימו החוקרים לשחררו

אא

כתב ערוץ 2 גלעד שלמור בסך הכל ביקש לסקר את תחרות הספורט שהתקיימה באבו דאבי, בין הנבחרת הישראלית לזו המקומית.

אלא שכבר ביום הראשון לביקורו, נעצר גלמור ונחקר במשך 13 שעות תמימות במרתף של המשטרה החשאית המקומית, בחשד לריגול. "הגיעו ארבעה חבר'ה מהמשטרה החשאית כשהם לבושים בג'לביות", שחזר גלמור בשיחה עם 'ידיעות'. "הם לקחו אותי לחדר צדדי, וביקשו שאמתין".

בינתיים אפשרו החוקרים לנציג משרד החוץ אלון דוד להיכנס לחדר כדי לדבר עמו. "הצפי היה שישחררו אותי, אבל זה לא קרה. אחרי שלוש שעות המתנה הכניסו אותי לג'יפ, הורידו אותי בתחנת המשטרה, ולקחו אותי לקומת המרתף לחקירה".

החקירה המתישה נמשכה 13 שעות, ובמסגרתה ניסו עליו החוקרים את כל המניפולציות האפשריות. "הם דפקו על הקירות, הקפיאו את החדר ואז חיממו אותו עד כדי הזעה, שיחקו עם המזגן. הם לא השתמשו באלימות, אבל לא אפשרו לי לקום מהכיסא לחלץ עצמות, ומעבר לחדר כל הזמן נשמעו זעקות אימים", סיפר גלמור. 

בשלב מסוים, כשהבין שנדרשת כאן טקטיקה מעט אחרת - סיפר להם על התקופה שבה שירת כלוחם ביחידת דובדבן. "שיקרתי וסיפרתי שהייתי צנחן כמה חודשים, נפצעתי ואז שירתתי כטבח ונהג. רק זה מה שסיפק אותם לבסוף, ואחרי שצילמו את התכתובות מהנייד שלי - החליטו לשחרר אותי".

תגיות:כתבערוץ 2ריגולאבו דאבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה