חדשות בעולם

מטוס נוסעים אינדונזי התרסק בים ליד ג’קרטה

על המטוס היו 189 נוסעים ואנשי צוות. הקשר עמו אבד 13 דקות לאחר שהמריא מג'קרטה בירת אינדונזיה

בואינג 737, תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)בואינג 737, תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

מטוס נוסעים של חברת התעופה האינדונזית "ליון אייר" התרסק היום (שני) בלב ים, זמן קצר לאחר שהמריא מג'קרטה בירת אינדונזיה בדרכו לאיי בנגקה-בליטונג.

המטוס שהתרסק היה מדגם בואינג 737 MAX, דגם חדש שהוכנס לשירות רק בשנה שעברה. היו עליו 189 נוסעים ואנשי צוות, וככל הנראה כולם נספו בהתרסקות. הקשר עם טיסה מספר JT610 אבד 13 דקות לאחר ההמראה. דובר החברה אישר כי המטוס התרסק.

שרידים השייכים, ככל הנראה, למטוס – כולל מושבים – נמצאו ליד מתקן זיקוק הנמצא בים ג'אווה, בסמוך למקום בו היה המטוס בשעה שהקשר עמו אבד.

הגורם להתרסקותו של המטוס אינו ידוע בשלב זה. ראש סוכנות החיפושים וההצלה, מוחמד סיאוגי, ציין במסיבת עיתונאים כי המטוס לא שידר אותות מצוקה. לדבריו, לא ידוע עדיין אם ישנם ניצולים. "אנחנו מקווים, מתפללים, אבל לא יכולים לאשר", הוסיף.

אינדונזיה היא אחד משווקי התעופה הצומחים ביותר בעולם, אך ידעה בעברה תאונות מטוס לא מעטות. חברת "ליון אייר" נוסדה בשנת 1999. תאונת המטוס הקטלנית היחידה אותה חוותה הייתה ב- 2004, כאשר מטוס שלה התרסק במהלך נחיתה, ו- 25 מתוך 163 הנוסעים שעל סיפונו מצאו את מותם. במהלך השנים, שישה מטוסים נוספים של החברה היו מעורבים בתאונות קשות שהוציאו אותם משימוש.

תגיות:אינדונזיההתרסקות מטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה