חדשות בארץ

בלילה שבין רביעי לחמישי: מחירי הדלק ירדו ב- 11 אגורות

משרד האנרגיה הודיע כי המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי לא יעלה על 6.48 ש"ח לליטר. שירות מלא חויב בתוספת של 21 אגורות לליטר

תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

בשורה לצרכנים: משרד האנרגיה הודיע היום (ראשון) כי מחירי הדלק שנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק ירדו בתחילת חודש נובמבר, בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי, בשיעור של 11 אגורות.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.48 ש"ח לליטר – לעומת 6.59 ש"ח לליטר בחודש אוקטובר. בדומה לחודש הקודם, שירות מלא יחויב יחויב בתוספת של 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ).

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.54 שקל לליטר – ירידה של 9 אגורות מחודש קודם. התוספת בעד שירות מלא תסתכם ב- 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מהחודש הקודם.

זו הירידה הראשונה שחלה במחיר הדלק מזה שלושה חודשים. בחודש שעבר לא חל שינוי במחיר לליטר בנזין 95 אוקטן, בתחילת חודש ספטמבר עלה המחיר ב- 2 אגורות, וחודש לפני כן חלה התייקרות של 8 אגורות במחיר לליטר.

הירידה היחסית במחירי הדלק מקורה בירידת מחיר הדלק בעולם בשיעור של 7.32% לעומת החודש הקודם. ירידה זו התקזזה בשל עליית שער הדולר ב- 2.83%.

תגיות:דלקמשרד האנרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה