חדשות בארץ

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף ברצועה

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה שמונה יעדי טרור של החמאס, וזאת בתגובה לרקטה ששוגרה לעבר שטח המועצה האזורית אשכול. מיירט של "כיפת ברזל" שוגר לעבר הרקטה אך כשל ביירוט, והרקטה התפוצצה בשטח ישראל. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים

תקיפת צה"ל בעזה, תמונת ארכיון (צילום: דובר צה"ל)תקיפת צה"ל בעזה, תמונת ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (חמישי) שמונה יעדי טרור של החמאס ברצועת עזה, וזאת בתגובה לירי רקטי לעבר שטח ישראל. היעדים שהותקפו היו מתחם צבאי בצפון רצועת עזה, וכן מחנה אימונים ואתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה בדרום הרצועה.

אמש, בסביבות השעה 23:20, נשמעה אזעקת צבע אדום במועצות האזוריות אשכול ומרחבים. דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור של רקטה אחת מרצועת עזה לשטח המועצה האזורית אשכול. מיירט של סוללת "כיפת ברזל" שוגר לעבר הרקטה אך כשל ביירוט, והרקטה התפוצצה בשטח ישראל. ככל הנראה, הנפילה הייתה בשטח פתוח, ובחסדי שמיים לא היו נפגעים. 

החמאס לא קיבל אחריות על ירי הרקטה, אך צה"ל הבהיר כי "חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

אתמול בבוקר חודשה הזרמת הסולר במימון קטארי לרצועה, לצורך תפעולה של תחנת הכוח. על פי הדיווח של גל ברגר מ"כאן 11", ובהסתמך על מקורות פלסטיניים, לרצועה נכנסו 5 משאיות עם 175 אלף ליטר סולר במימונה של קטאר, זאת בנוסף ל- 15 משאיות עם 550 אלף ליטר שאינם במימון קטארי שיועדו למגזר הפרטי בעזה. למרות המתיחות, הסולר הקטארי ייכנס גם היום לרצועה.

הפלסטינים הגבירו אתמול את שיגורי בלוני התבערה לעבר שטח עוטף עזה ומעבר לו. בלוני תבערה התגלו בגן יבנה, באזור צומת בילו ליד רחובות ובאזור חוף הים של ראשון לציון. במהלך היום פרצו בעוטף עזה תשע שריפות לפחות כתוצאה מבלוני התבערה – בין היתר בנתיב העשרה, אור הנר, יער בארי, ניר עם, נחל שקמה וסמוך לקיבוץ גברעם. אתמול אחר הצהריים תקף כלי טיס של צה"ל עמדה של החמאס בדרום רצועת עזה, ממנה שוגרו בלוני תבערה.

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה