חדשות בארץ

אזעקת צבע אדום במרכז הנגב, כיפת ברזל הופעלה

תושבים באזור אופקים ונתיבות דיווחו על קולות פיצוצים. מערכת "כיפת ברזל" הופעלה ויירטה לפחות רקטה אחת. שתי רקטות נוספות נפלו, ככל הנראה, בשטחים פתוחים. בשלב זה לא ידוע על נזק או נפגעים

כיפת ברזל בפעולה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)כיפת ברזל בפעולה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני שעה קלה (רביעי) במועצות האזוריות אשכול ומרחבים. מקורות פלסטיניים מדווחים כי שלוש רקטות שוגרו לעבר עוטף עזה, שתיים ממרכז הרצועה ואחת מדרומה. תושבים באזור אופקים ונתיבות דיווחו על קולות פיצוצים. על פי ידיעות שונות, מערכת "כיפת ברזל" הופעלה ויירטה לפחות רקטה אחת. שתי רקטות נוספות נפלו, ככל הנראה, בשטחים פתוחים. בשלב זה לא ידוע על נזק או נפגעים.

הבוקר חודשה הזרמת הסולר במימון קטארי לרצועה, לצורך תפעולה של תחנת הכוח הפועלת בה. הפלסטינים מצידם הגבירו את שיגורי בלוני התבערה לעבר שטח עוטף עזה ומעבר לו. בלוני תבערה התגלו בגן יבנה, באזור צומת בילו ליד רחובות ובאזור חוף הים של ראשון לציון. במהלך היום פרצו בעוטף עזה תשע שריפות לפחות כתוצאה מבלוני התבערה – בין היתר בנתיב העשרה, אור הנר, יער בארי, ניר עם, נחל שקמה וסמוך לקיבוץ גברעם. אחר הצהריים תקף כלי טיס של צה"ל עמדה של החמאס בדרום רצועת עזה, ממנו שוגרו בלוני תבערה.

(עודכן: 23:58)

תגיות:כיפת ברזלעוטף עזהצבע אדום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה