מעניין

בתו של נשיא ארה"ב לשעבר: "הבית הלבן רדוף רוחות רפאים, ואני היא העדות לכך"

קונספירציה סביב רוחות רפאים שמסתובבות בבית הלבן היא לא דבר חדש, אבל כששומעים עדות כזו מלא פחות ולא יותר מאשר בתו של נשיא ארה"ב לשעבר, הדברים מקבלים משמעות אחרת לגמרי

הבית הלבן (צילום: shutterstock)הבית הלבן (צילום: shutterstock)
אא

הקונספירציה סביב רוחות רפאים שמסתובבות בבית הלבן היא לא דבר חדש, אבל כששומעים עדות כזו מלא פחות ולא יותר מאשר בתו של נשיא ארה"ב לשעבר, הדברים מקבלים משמעות אחרת לגמרי: ג'נה בוש הייגר, בתו של ג'ורג' וו. בוש שכיהן בעבר כנשיא ארה"ב - הדהימה מיליוני צופים ברחבי ארה"ב, כשסיפרה את הדברים הבאים באחת התכניות היותר פופולאריות במדינה. 

לטענתה, הסיפורים על רוחות רפאים שמסתובבות במשכן הנשיא, הבית הלבן, נכונים ואמיתיים "ואני ואחותי עדות לזה", היא אומרת. את הדברים סיפרה הייגר בת ה-36 בתכנית הבוקר Today, תוך שהיא מציינת מקרה מיוחד שאירע לה ולאחותה ברברה.

"הרגשנו שיש שם משהו אחר, וזה חייב להיות שהבית הלבן רדוף רוחות. יום אחד באמצע הלילה, הטלפון שלי צלצל והעיר אותי ואת ברברה. פתאום, מאמצע שום מקום, שמענו מוזיקה משנות ה-20 שבוקעת מהאח שבחדר. נבהלנו כל כך", היא מספרת. 

ממשיכה הייגר ואומרת כי במשך הזמן העניין הודחק לתת המודע, ושתיהן - גם היא וגם אחותה, ניסו לשכנע את עצמן שזה לא באמת קרה. "אבל אז דיברתי עם אדם בשם באדי שעובד בבית הלבן, ואמרתי לו: 'אתה לא תאמין מה שמעתי בלילה'. והוא ענה לי עוד לפני שסיפרתי במה מדובר: 'ג'נה, את לא תאמיני איזה דברים אני שמעתי פה'. אני אומרת לכם, המקום רדוף על ידי רוחות רפאים", היא מסכמת. 

רבות מהקונספירציות אודות זהותן של רוחות הרפאים הללו סובבות סביב הטענה כי מדובר ברוחו של אברהם לינקולן, שהיה הנשיא ה-16 של ארה"ב ונרצח עוד לפני שסיים את הקדנציה שלו. 

תגיות:רוחותנשיאהבית הלבןג'ורג' בוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה