כתבות מגזין

נס מרגש על כביש 1: המכונית נשרפה כליל - ספרי הקודש נותרו שלמים. צפו בתיעוד 

הנס של ניסים בן גיגי מפתח תקווה: האוטו נשרף כליל והלך טוטאל לוס, אך ספרי הקודש נותרו שלמים. צפו בתיעוד המרגש 

אא

לכאורה היה זה עוד יום עבודה רגיל עבור ניסים בן גיגי מפתח תקווה, שעובד כמוכרן בחברת דלתות, בסניף בירושלים. "נסעתי על כביש 1 לכיוון ירושלים כשלפתע, קצת לפני מחלף שורש, שמעתי רעש מוזר והאוטו התחיל להיכבות", משחזר בן גיגי. "חתכתי לשוליים ונעמדתי שם אפילו שזה היה מסוכן. במקביל התקשרתי ליידע את המנהל שלי שהרכב נתקע".

תוך כדי השיחה עם המנהל, הבחין בן גיגי (43) בעשן שחור שיוצא מהמנוע, ומיהר לצאת מהאוטו. "לקחתי כמה דברים שהיו הכי חשובים כמו טלפון וארנק, והתרחקתי מהרכב".

שניות לאחר מכן הרכב החל לבעור. "המשטרה הגיעה וחסמה את הכביש למשך שעה וחצי, ואני עמדתי מרחוק וצילמתי את האוטו שלי בוער. שמעתי פיצוצים חזקים מהמנוע, והאש בערה במשך כשמונה דקות. הכל הותך".

עד מהרה הגיעו למקום כבאים שכיבו את השריפה, וגם חקרו את בן גיגי על כל מה שקרה. "אחרי שהשריפה כבתה, ניגשתי לאוטו כדי לראות מה נשאר ממנו. מאחוריי עמדו שתי שוטרות ושני כבאים, וכשפתחתי את הדלת של הנהג - ששם הייתה רוב השריפה, כולם היו בהלם".

 

'אתם רואים. זה הקב"ה - בו אי אפשר לפגוע' 

הסיבה לכך הייתה שמהדלת של הנהג, שנשרפה כליל כמו שתוכלו לראות בתמונות הרבות - הוציא בן גיגי שני ספרים שנותרו שלמים: ספר תהילים וספר ליקוטי מוהר"ן. "כבעל תשובה מזה כמה שנים, אני נוהג לקחת איתי ברכב ספרי קודש לכל מקום. מלבד קצת חריכה בצדדים, שני הספרים האלה נותרו שלמים ולא נפגעו. אני עד עכשיו לא מעכל את הקידוש שם שמיים הענקי שהיה במקום, כשהשוטרים ראו את זה. לאף אחד לא היה הסבר איך זה יכול להיות", אומר בן גיגי בהתרגשות. 

איך הגבת כשראית שהאוטו נשרף? "זה לא דבר שקל לעכל אותו, אבל כשראיתי את הנס עם הספרים - הבנתי שיש כאן השגחה עליונה ברורה. התחלתי לצחוק ולהגיד תודה להשם על הנס. כל הנהגים שיצאו החוצה והתקרבו לראות מה קרה עם האוטו שלי, היו בהלם מהעובדה שהוצאתי את הספרים מהאוטו כשהם שלמים. צילמתי את הכל, מאוד התרגשתי. המבטים על הפנים של כולם הוכיחו לי שקרה כאן משהו מעל לטבע, ואמרתי להם: 'אתם רואים. זה הקב"ה - בו אי אפשר לפגוע'. 

לשאלתי מדוע לדעתו זכה לנס כה גדול, הצטנע בן גיגי מיד ואמר: "אני בנאדם פשוט, לא מרגיש שאני עושה משהו יוצא דופן. אני לומד תורה בכולל, משתדל להיות אדם טוב, להכיר את הקב"ה ולעשות מה שהוא מבקש ממני", הוא אומר אך לפתע נזכר, שספר התהלים הזה הוא לא עוד ספר תהילים. "את הספר הזה קיבלתי בתחילת התשובה שלי מהרב בנימין אלבז מהיישוב תפרח. הוא אמר לי אז: 'שים את הספר הזה לידך, והוא ישמור עליך'. הדבר הראשון שעשיתי אחרי שזה קרה, זה להתקשר אליו כדי לספר לו. גם הוא היה בהלם ואמר שאין ספק שהיה כאן נס".

צפו בתמונות המדהימות מזירת האירוע (באדיבות ניסים בן גיגי):

 

תגיות:קודשנסשריפהתהיליםאוטו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה