חדשות בארץ

החמאס מאיים על ישראל במסר בעברית: "מומלץ לקרוא אותנו נכון"

משלחת מצרית בכירה הגיעה לעזה ונפגשה עם ראש הלשכה המדינית של החמאס, איסמאעיל הנייה, במטרה להרגיע את המתיחות בין הארגון וישראל ולהתניע מחדש את המגעים להשגת הסדרה בין הצדדים

תקיפות צה"ל ברצועה, אתמול (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)תקיפות צה"ל ברצועה, אתמול (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

בצל ההמתנה הדרוכה בישראל וההכנות בצה"ל לקראת החרפת התגובה מול האלימות והטרור היוצאים מרצועת עזה, פרסמה היום (חמישי) הזרוע הצבאית של ארגון הטרור סרטון וידיאו קצר, בו היא מאיימת על ישראל שלא לעשות טעות ולפתוח בפעולה צבאית נרחבת ברצועה. "מומלץ לקרוא אותנו נכון, טעות לא תיטיב", נכתב בעברית משובשת על רקע תמונות בהן נראים אנשי הארגון עושים הכנות לשיגור טילים לעבר ישראל.

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם אתמול – לאחר שיגור רקטת הגראד מעזה לבאר שבע – מסר מאיים משלו לאנשי החמאס: על רקע תמונות מתקיפות צה"ל ברצועה, נכתב בערבית "אל תנסו אותנו".

(צילום: דובר צה"ל בערבית)

ישיבת הקבינט המדיני-בטחוני הסתיימה הלילה לאחר כחמש שעות וחצי של דיונים. על פי הדיווחים שיצאו ממנה לתקשורת, הוחלט לשנות את כללי המשחק מול החמאס ולהחריף את התגובות הישראליות על הניסיונות של הפלסטינים לחבל בגדר המערכת או לחדור אותה ולהיכנס לשטח ישראל, וכן להחריף את התגובה על שיגור העפיפונים ובלוני התבערה מהרצועה. שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, התייחס לכך בדברים שאמר במהלך כנס ארגון הקבלנים באילת: "אני לא מתייחס לדיוני הקבינט, אבל אני יכול לומר דבר אחד בצורה מאוד מפורשת: כללי המשחק עומדים להשתנות. אנחנו לא נקבל יותר את טרור האש וטרור הגדרות".

ובתוך כך, מצרים ממשיכה במאמצים להרגיע את ההסלמה האחרונה בין החמאס וישראל ולהתניע מחדש את המגעים להשגת הסדרה בין הצדדים. משלחת מצרית בכירה הגיעה היום לרצועה ונפגשה בעזה עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמאעיל הנייה. בין חברי המשלחת המצרית נמצא איימן בדיע, סגנו של ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, שאתמול דווח כי החליט לדחות את ביקורו המתוכנן באזור, במסגרתו עמד לנוע בין עזה, ישראל ורמאללה. בכיר נוסף במשלחת הוא אחמד עבד אל-ח'אלק, האחראי במודיעין המצרי על התיק הפלסטיני. על פי הדיווחים מעזה, המשלחת אמורה להגיע בהמשך גם לישראל.

תגיות:חמאסרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה