חדשות בעולם

הגוי שלף מקל ארוך והיכה יהודי על לא עוול בכפו: צפו בתיעוד המקומם

שני מקרים תוך יומיים: מה יהיה עם פשעי השנאה של הגויים בברוקלין כלפי היהודים? תקיפה נוספת נרשמה היום (ג') בשכונה, הפעם על ידי נער שחור שרדף אחרי אזרח בעל חזות חרדית שחצה את הכביש 

אא

פשעי שנאה כלפי יהודים הם לא מחזה נדיר כל כך לצערנו, בפרט כשמדובר במגורים לצד גויים בארצות הניכר. אבל כשהקורבנות הם יהודים שצועדים לתומם ברחוב ומותקפים על לא עוול בכפם - מעשה השטנה מכעיס פי כמה. 

רק בתחילת השבוע דווח בכלי התקשורת המקומיים בארה"ב על יהודי כבן 60 שהותקף על ידי גוי על לא עוול בכפו, ורק משום שהוא יהודי. כעת, תוך יומיים בלבד , המקרה חוזר על עצמו - הפעם מצד נער שחור. 

בסרטון שעלה לאתר החדשות "קראון הייטס אינפו" נראה פושע גוי בשנות העשרים לחייו, כשהוא צועד עם גזע עץ ארוך בידו - לעבר יהודי שחצה את מעבר החצייה. הגוי רץ אחרי היהודי שזיהה את מקור הסכנה, והחל לברוח ממנה, והיכה אותו באלימות  - ללא שום התגרות מצדו של היהודי. 

התקרית התרחשה בסביבות השעה 3:50 אחה"צ, בצומת שבין שדרות האימפריה ושדרת אלבני בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק. 

 

15 דקות אחרי שהשתחרר ממעצר - החשוד תקף שוב 

כשהקורבן הבין שהוא עומד להיות מותקף, הוא פתח בריצה וניסה לברוח מפני תוקפו. תוך כדי ריצה נכנס היהודי לניקוי יבש שכונתי בבעלותו של יהודי בשם ר' שלמה, שבנו ניסה לסגור את הדלת בפני המתקיף - ללא הצלחה. 

התוקף הצליח להניף את ה'נשק' שברשותו ולהכות את הקורבן על גבו וכתפו, עד שהמקל נשבר לשניים - אך זה לא מה שמנע ממנו לאסוף את שני החלקים ולהמשיך להכות גם עובר אורח אחר שהזדמן למכבסה. 

כשסיים להוציא לפועל את זממו - ניסה הגוי לברוח לאורך שדרת אלבני, אך העדים שהתקהלו במקום רדפו אחריו, ובד בבד הזעיקו את השוטרים. 

כשהשוטרים הגיעו וראו במי מדובר - הם היו בהלם. לדבריהם, 15 דקות לפני כן שוחרר החשוד ממעצר, על פשע אחר שביצע. כעת מוארך מעצרו, וככל הנראה הוא יואשם בעבירות על רקע פשע שנאה, לרבות איומים, החזקת נשק פלילי והטרדת עוברי אורח. 

 

צפו ברגע התקיפה:

(קרדיט סרטון: Crown Heights Info)

תגיות:שנאהגוייםפשעמכותברוקלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה