חדשות בארץ

עדות חדשה בפרשת תאיר ראדה: א"ק היא שרצחה את הנערה

"ידיעות אחרונות" חשף הבוקר עדות חדשה של צעירה, שטענה במשטרה כי א"ק התוודתה בפניה על שרצחה בשנת 2006 את תאיר ראדה. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר בו נרצחה ראדה, הורשע ברצח ונידון למאסר עולם

זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

העיתון "ידיעות אחרונות" חשף הבוקר התפתחות חדשה בפרשת רצח הנערה תאיר ראדה ז"ל.

על פי הדיווח, למשטרה הגיעה עדות חדשה של אישה צעירה, הטוענת כי אישה – שמטעמי איסור פרסום מכונה א"ק – התוודתה בפניה כי היא זו שרצחה את תאיר.

כזכור, תאיר ראדה, נערה בת 13 וחצי מקצרין, נרצחה ב- 6 בדצמבר 2006 בין כותלי בית הספר "נופי גולן" בו למדה. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במקום, הורשע ברצח בבית המשפט המחוזי בנצרת ונידון למאסר עולם, ובית המשפט העליון דחה את ערעורו. זדורוב, שבתחילה הודה ברצח ושחזר אותו מול מצלמות המשטרה, חזר בו מהודאתו וטוען כל השנים לחפותו. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, הודיע כי לאור העדות החדשה בפרשה הוא מתכוון להגיש בקרוב בקשה למשפט חוזר.

העדה החדשה הגיעה אתמול (ראשון) למשרדי ימ"ר בנצרת-עילית ומסרה את עדותה בפני חוקרי המשטרה. למעשה, זו העדה השלישית במספר בפניה טענה א"ק כי רצחה את ראדה. במקביל נחשפו פרטים חדשים נוספים מהם עולה, לכאורה, כי א"ק – הסובלת ממחלת הסכיזופרניה – אכן קשורה לרצח. מדובר, בין היתר, במסמך שכתבה פסיכיאטרית בעקבות שיחה שערכה לפני ארבע שנים עם א"ק. בשיחה תיארה א"ק בפני הפסיכיאטרית את ה"רעב" שלה לרצוח מישהו.

בתגובה שנמסרה על ידי פרקליטות מחוז צפון ומשרד המשפטים נאמר כי "פרשת א"ק נחקרה ביסודיות בשעתו, ולא נמצא בה ממש". הגורמים המשפטיים מדגישים כי "כל דיווח בהקשר זה נבדק, וכי אמיתות גירסתה של א"ק לגבי מעורבותה ברצח נשללה. לא נמצא – גם כיום – כל ממצא חדש שמלמד על אמיתות הדברים". עוד נטען, כי "אין אפשרות לשלול כי א"ק סיפרה לגורמים שונים כי היא הרוצחת, וזאת נוכח מחלת נפש שממנה סבלה".

תגיות:תאיר ראדהרומן זדורוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה