חדשות בעולם

חשיפה מרעישה: האם קרוביו האחרונים של היטלר חיים לצד הקהילה היהודית בארה"ב?

עיתון גרמני בשם 'בילד' חושף: שלושת קרוביו האחרונים של היטלר חיים בלונג איילנד שבארה"ב, לצד קהילה יהודית ענפה 

אא

האם קרוביו האחרונים של צורר היהודים אדולף היטלר ימ"ש, חיים בזהות שאולה לצד יהודים רבים בניו יורק שבארה"ב? עיתון ה'בילד' הגרמני שחשף את העובדה הזו לאחרונה, טוען שכן. במאמר נחשפו פרטים שונים מחייהם של שלושת בני אחיינו של היטלר ימ"ש, שבניו יורק פוסט כונו 'ההיטלרים בדלת שממול'. 

אחיינו של היטלר - בנו של אחיו למחצה, נולד באנגליה וכונה בתקשורת 'האחיין האנגלי'. מעניין לציין כי הוא קרוב המשפחה היחידי שהסכים להתראיין לתקשורת ולספר את סיפור המשפחה, ועל כך 'חטף' לא מעט ביקורת מצד יתר קרובי המשפחה - שביקשו להישאר בעילום שם. אותו אחיין עלה לארה"ב מיד עם תום המלחמה,  ובה אף סיים את חייו בשנת 1987.

ילדיו של האחיין העונים לשמות לואיס, אלכסנדר ובראיין - שמרו במשך שנים על זכות השתיקה, וסירבו לדבר עם התקשורת עד לראיון הנדיר של אלכסנדר בן ה-68 עם התקשורת, ממש לאחרונה. 

לא ברור מה שכנע את אלכסנדר (הנושא את השם אדולף כשמו האמצעי) לדבר עם התקשורת דווקא עכשיו, ולחשוף תוך כדי כך פרט מסעיר לא פחות - שקשור לנישואי אחיו עם יהודייה. לדברי אלכסנדר, האח אמור היה להתחתן עם בת זוגו היהודייה, אך היא מיהרה וביטלה את החתונה לאחר שהצליחה לחשוף את עובדת היותו קרוב של צורר היהודים ימ"ש. 

בראיון שהעניק אלכסנדר לכתב טימו לוקוסצ'אט מה'בילד' הגרמני, שלל על הסף את השמועה על כך שהאחים הסכימו ביניהם שלא להביא ילדים לעולם, כדי לעצור את הקללה הרובצת על המשפחה. "מעולם לא היה הסכם כזה בינינו", טען. 

עוד עולה מן הכתבה כי כל שלושת האחים, קרוביו האחרונים של הצורר הנאצי ימ"ש, מתגוררים כיום בלונג איילנד שבניו יורק, לצד קהילה יהודית ענפה. והאם השכנים יודעים על כך? "כן, אני יודעת מי הם, ומה ה'ייחוס שלהם", אומרת אחת השכנות. "אבל הם אנשים נהדרים, ואי אפשר להאשים אותם על דברים נוראיים שעשו קרוביהם".

תגיות:קרוביםארה"בהיטלרחשיפהצורר יהודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה