חדשות בארץ

אחרי עשור, וכנגד כל הסיכויים: הפצוע הקשה עמד מתחת לחופה

עשר שנים חלפו מאז שלוחם גולני גבי זיו נפצע קשה בראשו, ואושפז בטיפול נמרץ ולאחר מכן ב'בית לוינשטיין' לצורך תהליך שיקומי. השבוע זכה, כנגד כל הסיכויים ממש, לעמוד מתחת לחופה עם בחירת לבו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עשר שנים חלפו מאז שלוחם גולני גבי זיו - נפצע קשה במלחמת לבנון השנייה, ואיבד את הכרתו בעקבות טיל נ"ל שנורה לעבר המבנה שבו שהה, במחנה הפליטים אל-מואסי. 

חברו של גבי, שנכח אף הוא באותה תקרית, סיפר לערוץ 7 כי "שני מחבלים שישבו על דלת הבית ירו פנימה עם קלצ'ניקוב, ואחר כך עם אר-פי-ג'י דרך הדלת. הסמל ועוד כמה חיילים נפצעו, אני והמ"מ החלטנו לרדת למטה. במהלך הירידה ראיתי את הלוחם גבי זיו שוכב פצוע קשה על הרצפה. אני וסיסו ניסינו להוציא אותו החוצה, אבל הדלת נתקעה. הורדנו את גבי, תפסנו את הדלת, תלשנו אותה מהמקום ויצאנו החוצה. ידענו שהמחבלים צריכים להיות בקרבת מקום".

בדרך לא דרך הצליחו השניים לפנות את זיו לבית החולים תחת מטח יריות - שם נותח בראשו, ובמשך שבועות אחדים שכב במיטת בית החולים כשהוא חסר תגובה לנעשה סביבו. 

ככל שהימים התארכו, כך קטנה האמונה לגבי החלמתו המלאה - אך כנגד כל הסיכויים, בתהליך שיקום איטי וכמעט בלתי אפשרי - זיו הוכיח לכולם כי עם מעט כוח רצון וזיק אהבה לחיים, הכל אפשרי: השבוע עמד זיו מתחת לחופה ונישא לבחירת לבו, לשמחתם והתרגשותם של בני המשפחה, שלא האמינו שיגיעו לרגע המיוחל. 

תגיות:חופהפצועהחלמהפיגועמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה