כתבות מגזין

מטלטל: הרבנים הופיעו בחלום - האחים התפייסו, והאב החלים ממחלתו

מטלטל את הרחוב החרדי: חלום מפתיע על רבנים שכבר אינם בין החיים הביא לאחרונה לסיומו של סכסוך בן 25 שנה בין שני אחים, וכן להחלמת אב המשפחה ממחלתו

אא

מטלטל את הרחוב החרדי:

חלום מפתיע על רבנים שכבר אינם בין החיים הביא לאחרונה לסיומו של סכסוך בן 25 שנה בין שני אחים, וכן להחלמת אב המשפחה ממחלתו.

הסיפור המצמרר הובא לראשונה באחד האתרים, אך הפרטים המזהים שבו טושטשו – זאת מפאת כבוד המשפחה שבחרה להישאר אנונימית, והרבנים שכבר נפטרו. שני האחים מגיעים ממשפחה מכובדת. לימים, כשבגרו - כל אחד מהם פנה לכיוון אחר בלימודיו.

עם השנים הלך הפער הרוחני ביניהם והורחב, ושני האחים מצאו עצמם בקרע מתמשך.

אבי המשפחה, שראה את האחים במריבותיהם ולבו המה עליו – לא ידע את נפשו מרוב צער. במהלך השנים ניסה האב להשכין שלום בין האחים, שדעותיהם היו שונות בדברים רבים, אך מאמציו העלו תוהו והאחים נותרו מבוצרים בעמדתם, עד לרגע שבו אושפז האב בבית החולים, והוצרך לעבור ניתוח מעקפים דחוף.

ימי החגים עברו כולם בבית החולים, אך לאחר אסרו חג החליט אחד האחים לעשות מעשה, והלך לציונו של רבו, להתפלל ולבקש על רפואת אביו. מבלי לדעת זאת, החליט גם האח השני להתפלל בציון רב הקהילה שלו, שגם הוא נפטר שנים ספורות קודם לכן.

באותו הלילה חלמו שני האחים את החלום שעתיד להפוך את הכל: הרבנים משני הצדדים באו בחלום לתלמידיהם וביקשו מהם בלשון יפה ובנימה אבהית, שיבקשו מחילה זה מזה. ביום המחרת, כשנפגשו האחים במסדרון בית החולים – המבט שהגניבו זה לזה כבר לא היה אותו מבט.

מרגע שפתחו את פיהם וסיפרו כל אחד על חלומו הוא – בן רגע נעלמו כל המחיצות שחצצו ביניהם במשך 25 שנה, הם נפלו זה על צווארו של זה והתפייסו בסעודת הודיה מרגשת, שכללה בתוכה נס גדול נוסף: החלמתו של אביהם באורח פלאי ממחלתו.

תגיות:חלוםרבניםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה