חדשות בארץ

בלון תבערה אותר בשטח בית ספר יסודי במועצה האזורית אשכול

הבלון נוטרל על ידי אנשי הביטחון של מועצת אשכול. בלון תבערה נוסף אותר בראשון לציון - כוחות המשטרה הגיעו למקום, וחבלן נטרל את הבלון

בלון התבערה בבית הספר באשכול (צילום: ביטחון אשכול)בלון התבערה בבית הספר באשכול (צילום: ביטחון אשכול)
אא

בלון תבערה אותר הבוקר (שישי) בשטח בית ספר יסודי במועצה אזורית אשכול.

מדוברות המועצה נמסר, כי הבלון אותר על ידי אם הבית בבית הספר במסגרת בדיקה וסריקה שגרתית שמתבצעת בכל בוקר. עם איתור הבלון, דיווחה אם הבית באופן מיידי לקצין הביטחון של המועצה. הבלון טופל ונוטרל על ידי אנשי הביטחון של מועצת אשכול בטרם הגעת התלמידים לבית הספר.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, אמר כי העירנות של אם הבית והגעתם המיידית של אנשי ביטחון אשכול אפשרו את הטיפול בבלון עוד בטרם הגיעו התלמידים לבית הספר, כך שיום הלימודים נפתח בצורה תקינה. הוא הוסיף: "תושבי אשכול מתמודדים מעל חצי שנה עם טרור הבלונים שלא מבדיל בין שדות לבתי ספר. אנו תובעים מממשלת ישראל לפעול בנחישות כדי לשים סוף לאיום זה ולחזק לילדינו את תחושת הבטחון".

אשכול של בלוני תבערה אותר הבוקר על ידי חקלאי בשדה באחד היישובים במועצה האזורית אשכול. הבלון נוטרל על ידי חבלן שהגיע לזירה. בלון תבערה נוסף, ועליו כיתוב בערבית, נמצא על מעקה בטיחות ברחוב שפרינצק בראשון לציון. כוחות משטרה הוזעקו למקום, וחבלן נטרל את הבלון.

תגיות:עוטף עזהבלון תבערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה