חדשות בארץ

בקרוב: עיטור גבורה לארי פולד הי"ד

השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן, ביקש ממפכ"ל המשטרה לכנס בהקדם את ועדת העיטורים המשטרתית כדי לדון בהענקת עיטור גבורה לפולד, שנרצח בחודש שעבר בפיגוע דקירה: "ארי הפגין גבורה עילאית תוך חירוף נפשו"

ארי פולד הי"ד(צילום: Gershon Elinson/FLASH90)ארי פולד הי"ד(צילום: Gershon Elinson/FLASH90)
אא

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, פנה למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, בבקשה לשקול להעניק עיטור גבורה אזרחי לארי פולד הי"ד. כך דיווח הבוקר איתמר אייכנר ב"ידיעות אחרונות".

פולד, תושב אפרת, בן 45 ואב לארבעה, נדקר בחודש שעבר על ידי מחבל בכניסה לקניון "הרים" בצומת הגוש. למרות פציעתו הקשה, הוא רדף אחרי המחבל וירה לעברו כדי לנטרלו. לאחר מכן התמוטט. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים "שערי צדק", שם נפטר מפצעיו.

בפנייתו לאלשיך כתב ארדן כי "ארי פולד הפגין גבורה עילאית תוך חירוף נפשו כשברגעיו האחרונים רדף אחרי המחבל שדקר אותו למוות, נטרל אותו ובכך הציל את חייהם של אזרחים אחרים".

פולד עלה לישראל מארצות הברית בגיל 18. הוא היה פעיל הסברה פרו-ישראלי ידוע בשפה האנגלית בערוצים שונים במדיה החברתית. ארדן ציין במכתבו כי "בנוסף לשדה הקרב, ארי נלחם למען מדינת ישראל גם בזירה הבינלאומית והיה חלק מרשת פעילי ההסברה שהקמנו כדי להראות לעולם את האמת על ישראל ולחשוף את השקרים של מחרימי ישראל. ארי הוא דוגמא ומופת לכולנו וראוי שנוקיר אותו על כך".

הטקס המשטרתי הקרוב להענקת עיטורים ייערך בחודש הבא, והוא יוקדש לשוטרים ואזרחים שגילו אומץ לב מיוחד מול הטרור בשנים האחרונות. בשל לוח הזמנים הקצר, ארדן הנחה את אלשיך לכנס בהקדם את ועדת העיטורים של המשטרה בכדי שניתן יהיה להעניק כבר בטקס הקרוב את העיטור למשפחתו של פולד.

תגיות:גלעד ארדןעיטור הגבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה