מעניין

ארבע הפעוטות שניצחו את הסרטן: "אנחנו מלוכדות, כי הדם של כולנו היה חולה" 

4 סיפורי גבורה קטנים-גדולים שיעלו חיוך על פניכם: 4 פעוטות שניצחו את הסרטן, שבות מדי שנה אל בית החולים שבו קיבלו את חייהן במתנה, כדי להראות שלפעמים חלומות מתגשמים 

אא

זה קרה לפני שלוש שנים. מקינלי, קלואי, אווה ולורן היו פעוטות קטנות כשהכירו לראשונה בבית חולים מקומי בפלורידה, בנסיבות לא משמחות במיוחד: ארבעתן התמודדו עם מחלת הסרטן ועברו כל אחת בנפרד תקופה קשה מנשוא, אך למרות גילן הצעיר - הרביעייה התחברה ותמכה זו בזו בעת משבר. "הן היו מחבקות, משחקות ואפילו בוכות זו לזו", סיפרו הוריהן של הבנות המתוקות בראיון שנעשה עמן ברשת FOX13 המקומית. 

בתהליך אמוציונאלי ארוך, הארבע עברו יחדיו את כל המכשולים וניצלו לבסוף מהסרטן - ומאז, מדי שנה בשנה הן חוזרות לבית החולים סנט פטרבורג לצורך סדרת צילומים מרגשת, בין הכתלים בהם קיבלו את חייהן במתנה. "זה מדהים לראות כמה רחוק הן הגיעו, מאז שהן היו תינוקות קרחים", סיפרה אמה של אווה. 

מקינלי, אווה ולורן סבלו מלוקמיה לימפובלסטית חריפה, ואילו קלואי התמודדה עם סרטן נדיר בריאות. כשנשאלו הבנות איך זה יכול להיות שהן שומרות על קשר כל כך טוב ביניהן, מקינלי הקטנה ריגשה מיליוני צופים כשאמרה: "אנחנו מלוכדות כי הדם של כולנו היה חולה".

תגיות:ניצחוןפעוטותסרטןנסמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה