חדשות בארץ

רימון יד מחובר לבלון אותר בעוטף עזה

מתנדבים של משטרת התנועה גילו את הרימון בתוך שדה בוטנים, סמוך לכביש 234. מחר אמורים לקצור את השדה, ואחד הטרקטורים עלול היה לעלות על הרימון

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

הסלמה נוספת בעוטף עזה: מתנדבים של משטרת התנועה מנעו הערב, ככל הנראה, אסון כבד כאשר גילו רימון יד בשדה בוטנים בעוטף עזה. הרימון, שהיה מחובר לבלון, נחת בין צומת רעים לצומת אורים, סמוך לכביש 234. קטע הכביש נסגר לתנועת כלי רכב, כוחות נוספים הוזעקו למקום, ובהם חבלן שהחל לטפל ברימון כדי לנטרלו.

הרימון נתגלה כשהוא נצור, אבל מחר אמורים לקצור את השדה ואחד הטרקטורים עלול היה לעלות על הרימון. ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, אמר: "הפעם נמנע אסון, אני מצפה מקובעי המדיניות לא לגלות הכלה כלפי הטרור המתעצם על יישובינו".

חבר הכנסת חיים ילין, שבלון תבערה נחת בסוף השבוע בחצר ביתו בקיבוץ בארי, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "מי שזילזל בעפיפונים קיבל את הבלונים, ומי שזילזל בבלונים רואה כעת כיצד הם הופכים ממולכדים. טרור זה טרור, צריך להכות בו מכה קשה ולא להעביר אירוע כזה לסדר היום. דין עפיפון ובלון כדין קסאם".

במשטרה מזכירים לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות כאשר מגלים פריטים חשודים, כדוגמת עפיפונים ובלונים: יש לדווח למוקד 100 של המשטרה ולהמתין לשוטרים ולחבלנים שיטפלו בחפץ החשוד.

ובתוך כך, הפלסטינים נענו היום לקריאת החמאס לפתוח בהפרות סדר באזור הגבול הימי בצפון רצועת עזה, דרומית לחוף זיקים. על פי התכנון של החמאס, הפרות סדר אלו אמורות להפוך למפגן של קבע בימי שני, בנוסף להתפרעויות על הגדר בסופי השבוע. הפרות הסדר התנהלו כשמקביל הוציאו הפלסטינים לים משט של 15 סירות שנועד לפרוץ את הגבול הימי. משרד הבריאות הפלסטיני ברצועה דיווח על 95 נפגעים, ביניהם 26 מירי חי.

תגיות:רצועת עזהרימון יד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה