פעילות הידברות

כפרות אונליין תשפ"א: הזדמנות פז לעזור למחלקת אמ"א

הפעם יותר מתמיד! דמי פדיון הכפרות שלכם יועברו השנה למחלקת אמ"א, ובזכותכם נביא עוד חיים לעולם

אא

כבר מאמצע חודש אלול מתחילות לזרום הפניות. אלפים אלפים שמכירם את הכתובת הנפלאה שקרויה הידברות. פונים אלינו בתחינה שנעזור להם. בהידברות נרתמים ועוזרים ככל יכולתם. אבל מי זה הידברות? זה אתם, זה עם ישראל!

הדרך המרכזית שנקבעה בהלכה לתרום צדקה בימים אלו זה פדיון כפרות. זו חובה על כל אחד שרוצה לכפר על עצמו, ולזכות לשנה טובה ומבורכת. וזו הדרך שבה כל שנה הידברות זוכה להיות השליחה של עם ישראל לשמח כל כך הרבה לבבות שבורים.

כל שנה אנחנו עושים פדיון כפרות. וכל שנה אנחנו מחפשים את הפתרון המושלם והמהודר. שיבטיח לנו ש100% מהכסף שלנו יגיע ל100% אנשים שבאמת זקוקים לזה. השנה גם אתם תצטרפו לאלו שכבר כמה שנים, זוכים להפקיד את פדיון הכפרת בכתובת המתאימה ביותר, כאשר הכסף משמש את מחלקת אמ"א בהידברות, המעודדת ילודה ומונעת הפלות.

אז איך עושים את זה הכי מהודר? לוקחים סכום כסף לפחות בשווי תרנגול. לכל אחד מבני הבית סכום כסף נפרד, ולמעוברת לוקחים כפול, גם בשביל העובר. והמהדרים מוסיפים ככל היותר, כדי לזכות ליותר. ומסובבים מעל הראש כפי הנוסח המופיע בסידורים. ומיד לאחר מכן מתקשרים להידברות, מוקד הצדקה הגדול והמהודר. ותורמים את הכסף באשראי. והכסף מועבר עד לחג לכל אותן משפחות ונשים שנעזרות במחלקת אמ"א.

ומובטחים אנו שבזכות זה תזכו השנה לסליחה מחילה וכפרה מהודרת. ולשנה של בריאות ושמחה מבורכת.

 

מקיימים עכשיו 'פדיון כפרות בהידברות' בהידור!

היכנסו עכשיו להידברות https://hidabroot.vp4.me/caparot-2020 והעבירו את דמי ה'פדיון כפרות' לנזקקים, כדי שגם גם להם יהיה מה לאכול בחג... לחצו כאן

 

תגיות:כפרותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה