חדשות בארץ

35 נהגי רכבת לא הגיעו לעבודה – עשרות רכבות בוטלו

הנהגים הודיעו גם היום כי הם חולים ולא יגיעו לעבודה. הנהלת הרכבת טוענת כי מדובר בשביתה. אתמול בוטלו 13 רכבות בקו באר שבע-דימונה, והיום נמסר מהרכבת כי יבוטלו 30 רכבות

(צילום: Hadas Parush/Flash90)(צילום: Hadas Parush/Flash90)
אא

35 נהגים ברכבת ישראל הודיעו גם היום (שני) כי לא יגיעו לעבודה בשל מחלה.

זה היום השני ברציפות בו נעדרים עשרות נהגים מעבודתם. הנהלת הרכבת טוענת כי מדובר ב"שביתה איטלקית", במיוחד בשל העובדה שרוב החולים מרוכזים באזור הדרום. המחסור אתמול של למעלה מחמישית מנהגי הדרום גרם לביטולן של 13 רכבות בקו בין באר שבע לדימונה. מהרכבת נמסר כי "לאחר הפעלת הנהגים הכוננים ולאחר הערכת מצב שנערכה בחברה התברר שאין מנוס מסגירת קווי רכבות סדירות, למרות כל הניסיונות להימנע מכך".

בשעות הבוקר מסרה רכבת ישראל כי בעקבות היעדרותם של הנהגים הועברו 22 נהגים ממשמרת הערב למשמרת הבוקר, כדי למנוע פגיעה בציבור הנוסעים בשעות הבוקר, וכי השיבושים צפויים להתחיל אחרי הצהריים. בשעה האחרונה נמסר מדוברות הרכבת כי "בשל התחלות נהגי רכבות הנוסעים, ובפועל השבתה לא חוקית של ועד הרכבת, לא יהיה מנוס גם היום מביטול עשרות רכבות נוסעים, החל מהשעה הקרובה". על פי ההודעה, יבוטלו 30 רכבות נוסעים בקווי הראשונים-לוד ובית שמש-מלחה.

בהודעה שנמסרה כבר אתמול מוועד עובדי הרכבת נאמר כי "ועד העובדים לא נתן שום הנחיה ארגונית לעובדים 'להתחלות' או לעכב רכבות. אם אכן הודיעו עובדים רבים כל כך על מחלה, מוזמנת הנהלת הרכבת לבדוק את הסיבות שהובילו למחלות העובדים ולטפל בהן. שוב מדובר ניסיון של הנהלת הרכבת להכפיש את ועד העובדים והעובדים".

תגיות:שביתהרכבת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה