חדשות בארץ

חסדי השם: נתפסו 300 בולים נגועים בסמים מסוכנים, שעשו את דרכם מעזה לישראל

למעלה מ-300 בולים שנשאו עליהם סם מסוכן בשם LSD, נתפסו בביתו של בחור צעיר שאמור היה להפיץ אותם באזור ירושלים. על פי החשד, הסמים הגיעו לישראל מעזה 

השלל שהוחרם מהצעיר: פנקס, כסף והבולים הנגועים בסמים (צילום: דוברות המשטרה)השלל שהוחרם מהצעיר: פנקס, כסף והבולים הנגועים בסמים (צילום: דוברות המשטרה)
אא

מבצע של משטרת ישראל הוכתר בהצלחה: למעלה מ-300 בולים שנשאו עליהם סם מסוכן בשם LSD, נתפסו בביתו של בחור צעיר שאמור היה להפיץ אותם באזור ירושלים. 

על פי החשד מדובר במשלוח מיוחד שהגיע מעזה, ונתפס הודות לפעילות מבצעית ממוקדת של מחלק הסמים במשטרה. על סמך המידע שהתקבל במשטרה, פרצו שוטרים מסניף גבעת זאב לביתו של הצעיר כשבידיהם צו חיפוש מבית המשפט. במהלך החיפוש הצליחו השוטרים להתחקות אחר החומרים שדווחו כחשודים, ביניהם למעלה מ-300 בולים כאמור, שנגועים ב-LSD ומריחואנה. 

בחיפוש הוחרמו גם מכשירי טלפון שנמצאו ברשותו של הצעיר, פנקס רישומי 'לקוחות' וכן סכומי כסף גדולים שככל הנראה הגיעו אליו מממכר סמים. 

מעצרו של החשוד הוארך עד ל-20.9.18, וממשטרת ישראל פורסמה אזהרה נוקבת כלפי מפיצי הסמים והבטחה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה במיצוי הדין עם הפושעים, על מנת "למנוע את הפצת הסמים שפוגעים באזרח הנורמטיבי, ולא אחת מגיעים לידיהם של קטינים הצורכים אותם".

תגיות:סמיםעזהבוליםישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה