חדשות בעולם

למעלה ממיליון פונו: סופת טייפון קשה מכה ביפן

למעלה ממיליון תושבים פונו עד כה ביפן בעקבות סופת טייפון קשה שמשתוללת בחוף המערבי של המדינה, עם רוחות במהירות של 216 קמ"ש. סופת הטייפון כונתה ג'בי - שפירושו בקוריאנית 'בליעה', וזוהי הסופה הקשה ביותר שידעה יפן מאז 1993

יפן מהשעות האחרונות (צילום מסך יוטיוב)יפן מהשעות האחרונות (צילום מסך יוטיוב)
אא
למעלה ממיליון תושבים פונו עד כה ביפן בעקבות סופת טייפון קשה שמשתוללת בחוף המערבי של המדינה, עם רוחות במהירות של 216 קמ"ש. סופת הטייפון כונתה ג'בי - שפירושו בקוריאנית 'בליעה', וזוהי הסופה הקשה ביותר שידעה יפן מאז 1993.
 
כתוצאה מהרוחות העזות קרסה לפני שעות אחדות תקרת זכוכית, ומספר פצועים פונו לבית החולים כתוצאה מהתקרית. כלי התקשורת במדינה ממשיכים לשדר כל העת מהשטח, תמונות דרמטיות ומפחידות במיוחד. באחת מהן נראית מיכלית ששוקלת אלפי טונות, כשהיא מתנגשת בעוצמה בגשר ענק וגורמת לקול נפץ אדיר - אך למרות הפגיעה הגדולה בגשר ובמשאית, לא דווח על נפגעים במקום.
 
הסופה גבתה את החיים של אדם אחד ועשרות פונו לבתי החולים עם פציעות בדרגות כאלה ואחרות. בד בבד נגרם נזק רב למכוניות שהורמו באוויר ונגררו על צדן כתוצאה מעוצמת מזג האוויר. 
 
בהתאם למצב, ראש ממשלת יפן הכריז לפני זמן קצר (ג') על פינוי של למעלה ממיליון תושבים מבתיהם לכ-1,500 מקלטים שהוקמו בעיר הנמל קובה. בד בבד, השירות המטאורולוגי של יפן מוסר כי סופת הטייפון צפויה בשעות הקרובות לעבור מעל אוסקה וקיוטו (ערים ביפן) כשפניה מועדות לים.
תגיות:סופהיפןטייפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה