חדשות בארץ

ניסיון פיגוע ביישוב תקוע: מחבל צעק "אללה אכבר" ותקף במוט ברזל

מחבל פלסטיני חדר לתוך היישוב וניסה לתקוף תושבים באבנים ובמוט ברזל. תושבים במקום הצליחו להשתלט עליו. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים, למעט שלושה בני אדם שלקו בחרדה

אא

ניסיון פיגוע בתוך היישוב תקוע הסתיים היום (ראשון) בשלום, בחסדי שמיים.

על פי הדיווחים מזירת האירוע, מחבל פלסטיני הגיע לחניון יער תקוע ותקף באבנים את תושב היישוב. לאחר מכן הוא חדר לתוך היישוב, צעק "אללה אכבר" וניסה לתקוף את אחד האזרחים במוט ברזל. שניים מהתושבים יצאו מבתיהם וסייעו לאזרח שהותקף להשתלט על המחבל. לא היו נפגעים, אם כי שלושה בני אדם לקו בחרדה.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר כוחותינו עצרו פלסטיני שניסה לתקוף מתיישב עם מוט ברזל סמוך לתקוע. אין נפגעים. הכוחות סורקים במרחב".

שר התיירות, יריב לוין, שהה ביישוב בעת התקרית. הוא הגיע כדי להשתתף בטקס פתיחת שנת הלימודים בבית הספר היסודי המקומי, ויחד עם תלמידי בית הספר ומוריו הוא שמע את האזעקה שהחלה לפעול תוך כדי הטקס. לאחר שהאירוע הסתיים והמחבל נוטרל, שיבח השר את התנהלותם של הצוות המקצועי והתלמידים: "אי אפשר היה שלא להתפעל ולהתרשם מהשקט הנפשי, גם של הצוות המקצועי של בית הספר וגם של התלמידים", אמר לוין והוסיף: "פתיחת שנת הלימודים העוצמתית, כאן בגוש עציון ובכל ההתיישבות, מוכיחה כי שום דבר לא ימנע מאיתנו לממש את הזכות שלנו על הארץ שלנו ולקיים חיים יהודיים כאן באזור הנפלא והמיוחד הזה".

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר לאחר שהגיע ליישוב כי "כל הכוחות פעלו ופועלים בצורה טובה מאוד. אנחנו מאוד בונים על הפעולה התקיפה של צבא הגנה לישראל, שלא תאפשר לטרור להרים ראש ואנחנו כאן כדי לוודא שהיישוב מתפתח, שההתיישבות מתפתחת ונבנית". נאמן הוסיף: "זאת התשובה האמיתית שלנו לכל שכנינו שחושבים שהם יכולים להרים עלינו יד ולגרש אותנו מכאן. לא יעזור להם! אנחנו כאן לתמיד".

תגיות:ניסיון פיגועיריב לוין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה