פעילות הידברות

הערב: הכנה מיוחדת ליום הדין: יום חמישי ב-21:00. היו עמנו

ביום חמישי, 6.9.18, יתקיים שידור חי בערוץ ובאתר הידברות ממעמקי ישיבת המקובלים, ללא מחיצות. אל תחמיצו את ההכנה המיוחדת לראש השנה

  • י"ט אלול התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב יצחק בצרי ועודד מנשה מזמינים אתכם למשדר החי, כהכנה ליום הדין:

איך מתכוננים לראש השנה, מה ה' רוצה שנעשה, איך מגיעים ליום הדין נקיים, מצוחצחים וטהורים? כדי לקבל תשובה על שאלות אלו, אנו מזמינים אתכם להיות עימנו במשדר ההתחזקות המשותף.

ביום חמישי, כ"ו באלול, 6.9.18, בשעה 21:00 בערב, יתקיים מעמד תפילה מרגש ומרומם ממעמקי ישיבת המקובלים בירושלים. המעמד יועבר בשידור חי בערוץ ובאתר הידברות, ללא מחיצות.

מעמד התפילה והתיקון ילווה בהדרכות מחזקות לקראת ראש השנה, וילווה ברבנים האהובים של ארגון הידברות ובהפקה מוזיקלית מושקעת במיוחד.

המשדר יועבר במקביל בשידור חי בקהילות נוספות ברחבי העולם. כך ששעות הערב של יום חמישי 6.9.2018 יהיו, בעז"ה, שעות של אחדות בין עם ישראל, עם תפילות משותפות על מנת לזכות בדין ולהיכתב ולהיחתם לשנה טובה ומתוקה. אל תחמיצו את ההזדמנות הנדירה להמתקת הדינים.

ראש השנה הוא יום הדין לכל באי עולם. ביום זה יושב בורא העולם בדין, עובר על כל יצורי תבל וקובע כיצד תעבור עליהם השנה הבאה. בראש השנה אנו מעתירים לזכות בחיים טובים, בריאות, פרנסה, נחת ועוד. אולם מהותו העיקרית של יום זה הוא "יום המלכת ה'", ותפילה קולקטיבית ממעמקי הלב שנזכה להיגאל במהרה, וכל יושבי תבל יכירו במלכותו של ה' יתברך.

40 הימים שבין ראש חודש אלול ליום הכיפורים נקבעו לדורות כימי רחמים ורצון. בימים אלו בורא עולם פותח את שערי הרחמים, שומע כל תפילה וממתין לבניו שישובו אליו. "שובו אלי – ואשובה אליכם", הבטיח לנו הבורא על ידי נביאו מלאכי. הבה נתחזק, נעצור את כל המשימות והמטלות, ננצל את ימי הרצון ונפנה זמן לשוב אל בורא העולם באהבה.

יום חמישי כ"ו באלול, 6.9.18, בין 21:00-23:00. היו עמנו. 

תגיות:יום הדיןחודש אלולמשדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה