ספרים

צמיחה מכל מצב: הספר של הרבנית ימימה - שאת פשוט חייבת לעצמך

במקורות מובא כי לפני שעם ישראל נגאל מגלות מצרים, ביקש מהם הקב"ה להחליף את בגדי גלותם - או במילים אחרות, להתייפות לכבוד הישועה. איך זה קשור אלינו הנשים הממתינות לישועה, ולמה כדאי לך לרוץ ולקנות את הספר הזה של הרבנית ימימה מזרחי?

אא

כולנו מחכות לישועה. כל אישה רוצה לראות פרי לעמלה, לקטוף את פירות תפילותיה - לצאת מהגלות. 

במקורות מובא כי לפני שעם ישראל נגאל מגלות מצרים, ביקש מהם הקב"ה להחליף את בגדי גלותם - או במילים אחרות, להתייפות לכבוד הישועה. 

האם גם את מתייפה לכבוד הישועה שלך? האם את כבר מוכנה לצאת, או שאת עדיין בבגדים המרופטים והישנים, המוכתמים בעשרות כתמים מעשרות חומרי ניקיון 'רוחניים' שעברו עליהם?

כותבת הרבנית ימימה מזרחי בספרה 'איך היא צומחת' כי כדי לזכות לישועה אמיתית - אנחנו מוכרחות להתייפות, להתלבש לישועה בשמלות (בהיפוך אותיות שלמות) נקיות מכל רבב וראויות לחירות. 

גם אם את בבית ולא יוצאת לשום מקום - תתלבשי לחירות שלך, תתלבשי לכבוד הידיעה שאת נגאלת. 

 

כשאת לבושה לגאולה - הרגשות החיוביים שלך מתעוררים לחיים

כי בזמן שאת עושה את הפעולה הקטנטנה הזו, אומרת הרבנית ימימה, לא רק הנשמה שלך מתחדשת כי אם הבריאה כולה. כשאת מתנהגת כמו אישה גאולה - שכבר נגאלה, שממתינה בקוצר רוח בפתח הדלת לישועה שלה, שיודעת שהנה, זה קורה עכשיו, בשנייה הזו ממש וזה ברור לה כאור השמש - את בעצם יוצאת ממצב של 'ערום ועריה', מצב שבו הכל חסר סיכוי - ומשנה את המזל שלך במו ידייך. 

כשאת לבושה לגאולה - הרגשות החיוביים שלך מתעוררים לחיים, ולא משנה מאיזה כאב את אמורה לצמוח - את תצליחי לעמוד בזה. 

השמלה מעידה על השלמה. את כבר לא ריקה, כבר לא חסרה. 

 

***

ועם זאת, המחשבה הראשונה שעברה לי בראש כשקראתי את שם הספר - היא: 'כן, בטח. אתם לא שומעים את מה שאני שומעת? כתוב פה מפורש ש'היא' צומחת. היא ולא אני'. 

איך זה קשור אליי בכלל?

אני? אני יכולה לצאת מהגלות, להחליף את השמלות המרופטות ולצמוח מתוך הניסיון הקשה הזה? נראה לי שהתבלבלתם בכתובת. אתם לא מכירים אותי, אתם לא יודעים מה עברתי עד עכשיו, אתם לא יודעים כמה החיים שלי מסובכים. היא? כן, בטח. זה הגיוני. אני? בחיים לא. 

אבל זו טעות לחשוב ככה, וזו לא החשיבה שהקב"ה מצפה מבנות מלך. 

אם את רוצה להיגאל את צריכה לאסוף את עצמך קודם כל במחשבה - להתחדש ולצמוח ולגלות (מבלי להגלות) בך - כוחות חדשים לשמחה ואהבה. 

איך עושים את זה? 

פשטות מחשבה. תפשיטי את המחשבה שלך, תשאלי שאלות, תחפשי מובנים אחרים, תשובות שאת לא יודעת - ומתוך כך, תלמדי אותך כל הזמן מחדש. אל תגידי לעצמך את מה שאת אומרת כל הזמן. תתחדשי במחשבה, ואז תתחדשי גם מבחינה חיצונית - בלבוש שלך. 

לרכישת הספר המקסים 'איך היא צומחת' שילמד אותך כיצד להצמיח עלעלים חדשים, נפלאים וחיוניים מתוכך, לחצי כאן 

תגיות:ספריםהרבנית ימימה מזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה